بهره برداری و کلنگ زنی ۲۰۷ طرح و پروژه طی دهه فجر در آزادشهر

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۲۷۲۰۷
بهره برداری و کلنگ زنی ۲۰۷ طرح و پروژه طی دهه فجر در آزادشهر
فرماندار آزادشهر گفت: در دهه فجر امسال ۲۰۷ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۵۲۱ میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سیدجواد کریمی در نشست با اعضای ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دلیل دو عامل اسلامیت و جمهوریت با همه انقلاب‌های دنیا تفاوت دارد و همین عامل سبب رشد و بالندگی و تعالی انقلاب شده است.

فرماندار آزادشهر گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال تضعیف و نابودی این نظام و انقلاب بوده اما همواره از مردم بصیر ایران اسلامی شکست خورده است.

وی بیان کرد: دهه فجر فرصت خوبی برای آگاهی بخشی و تحقق جهاد تبیین است. بیان دستاوردهای نظام اسلامی منجر به پیشرفت و امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی خواهد و البته می تواند باطل السحر نقشه های شوم دشمنان باشد.

کریمی تاکید کرد: یکی از محورها و رویکردهای اصلی برنامه های دهه فجر، آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با اندیشه های امام خمینی (ره) و اهداف و نهضت اسلامی است.

وی همچنین گفت: در دهه فجر امسال ۲۰۷ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۵۲۱ میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی افزود: گازرسانی به ۷ روستا، مرمت و بهسازی آببندان ها، ایجاد گلخانه گل و گیاه زینتی، احداث پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت نگین شهر، بهره برداری از استادیوم ورزشی آزادشهر و ... برخی از طرح های مهم اقتصادی و عمرانی در دهه فجر است.

فرماندار آزادشهر به برخی دستاوردهای نظام اسلامی در ۴۴ سال اخیر اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب هیچ خانه بهداشت روستایی در این شهرستان وجود نداشت اما امروز ۳۰ ردستا دارای خانه بهداشت است. قبل از انقلاب اسلامی هیچ روستایی دارای برق نبود اما اکنون همه روستاها برق رسانی شده است. همچنین در این سالها تعداد مدارس از ۴۱ مدرسه به ۱۴۵ مدرسه افزایش یافته است.

وی افزود: در حوزه مسکن روستایی هیچ خانه‌ای قبل از انقلاب نوسازی نشده بود اما بعد از انقلاب اسلامی ۵ هزار و ۷۰۰ مسکن روستایی از تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی برخوردار شده اند.

انتهای پیام

 

نظر شما