ثبت نام دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان آغاز شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۷:۱۹
کد خبر: ۱۴۲۷۲۲۰
ثبت نام دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان آغاز شد
رئیس هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان گفت: ثبت نام داوطلبان عضویت در هیئت نمایندگان انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی گرگان از امروز به مدت یک هفته انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین رحمانی اظهار کرد: دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، گرگان ساعت هشت صبح دهم اسفند سال جاری در محل اتاق بازرگانی گرگان برگزار می شود.

رئیس هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان افزود: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران دهمین دوره انتخابات اتاق گرگان برگزار می شود.

وی گفت: داشتن کارت عضویت معتبر حقیقی، حقوقی و یا حداقل دو سال سابقه عضویت به طور پیوسته یا نایپوسته، داشتن تابعیت ایرانی واعتقاد با نظام جمهوری اسلامی، عدم سابقه ورشکستگی به تقصیر و تقلب از شروط عضویت است.

رحمانی افزود:عدم محکومیت به مجازاتی که موجب محدودیت از حقوق اجتماعی می شود و احراز اهلیت تجاری از دیگر ملزومات داوطلبان دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی است.

رئیس هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان خاطر نشان کرد: در این دوره از انتخابات فقط آن دسته از فعالان اقتصادی که حوزه تولید، صادرات و واردات فعالیت داشته امکان کاندیدایی یا دادن رای دارند.

وی تصریح کرد: علاقمندان به عضویت در هیئت نمایندگان می توانند در ساعت اداری با مراجعه به اتاق بازرگانی گرگان واقع در خیابان لشگر، مستندات خود را به هیات نظارت بر انتخابات ارائه کنند.

 

وی یادآور شد: آن دسته از افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند هم می توانند با مراجعه به سایت با گذراندن مراحل و فراینده های مندرج در سامانه، مستندات خود را بارگذاری کرده و سپس کد رهگیری دریافت کنند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز