استعداد های برتر در «یک صدا ایران» شناسایی و تقویت می شوند

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۴:۱۵
کد خبر: ۱۴۲۸۲۳۵
استعداد های برتر در «یک صدا ایران» شناسایی و تقویت می شوند
یکی از مربیان چند رسانه ای رویداد یک صدا ایران گفت: استعدادهای برتر در رویداد یک صدا ایران شناسایی و تقویت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ دومین روز رویداد یک صدا ایران با برگزاری کارگاه ها و خلق آثار دانش آموزان گلستانی با همراهی مربیان حوزه های مختلف سپری شد.

علی سلیمانی یکی از مربیان چند رسانه ای این رویداد اظهار کرد: این رویداد تا کنون در سه استان کشور برگزار شده است و گلستان به عنوان چهارمین استان میزبان یک صدا ایران بوده که جهش خوبی به لحاظ کیفیت برگزاری و استعدادیابی دانش آموزان داشته است.

سلیمانی در خصوص بوم هویتی که برای این رویداد طراحی شده است، گفت: سوال هایی که در بوم هویتی این رویداد از دانش آموزان پرسیده می شود، عمداً گنگ بوده که عامل محرکی برای برقراری ارتباط نوجوان با مربی باشد تا بتواند از تجارب ارزنده مربیان بهره ببرد و به نوعی به درک درستی از بوم هویتی و کنش گری که هدف این رویداد است، برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در سال های اخیر هنرمندان حوزه های مختلف جشنواره زده شده اند و به همین دلیل، یک صدا ایران با هدف تقویت کنش گری طراحی شد.

به گفته وی، استعدادهای برتر در این رویداد شناسایی و تقویت خواهند شد.

این فیلمساز بیان کرد: شاید نوجوانان در تلاش باشند تا آثاری را تولید کنند که مورد پسند مسئولان باشد اما دانش آموزان می توانند با زبان هنر و ظرافت های خاص آن، مشکلات را با زبان هنر بیان کنند و مطالبه گری خود را از راه درست و اثر گذار مطرح کنند.

وی در پایان با اشاره به حوادث اخیر در کشور تصریح کرد: باید سعی کنیم به هنرمندان آموزش دهیم تا به دور از محتوا زدگی و با تعریف قصه باعث ایجاد جریان شوند و آثار هنری تاثیر گذار خلق کرده و مخاطبان را با زیرکی جذب کنند.

رویداد تولیدات هنری دانش آموزی با عنوان یک صدا ایران با حضور ۱۸۰ دانش آموز دختر و پسر و با هدف تقویت کنش گری دانش آموزان در استان گلستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز