کشف بیش از ۹۸۰۰ کیلو مواد افیونی در گلستان

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۶:۰۸
کد خبر: ۱۴۲۸۸۳۷
کشف بیش از ۹۸۰۰ کیلو مواد افیونی در گلستان
فرمانده انتظامی گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با اشراف اطلاعاتی پلیس، بیش از 9 تن و 800 کیلو انواع مواد افیونی در گلستان کشف و 210 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار سعید دادگر در نسشت خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در بحث مقابله با اراذل و اوباش، مواد مخدر، سارقان، نزاع و درگیری و هنجارشکنان اقدامات بسیار خوبی انجام شده که رضایت مردم و مسئولان را بدنبال داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون با اشراف اطلاعاتی پلیس، بیش از 9 تن و 800 کیلو انواع مواد افیونی در گلستان کشف و 210 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی افزود: ساماندهی موتورسیکلت سواران از دیگر مواردی است که باید همه دستگاه های متولی در این خصوص تلاش کنند چرا که تنها با اقدامات انتظامی نمی توان حوادث رانندگی را کاهش داد و برای این منظور باید فرهنگ سازی شود.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان با بیان اینکه خبرنگاران رسالت سنگینی بر دوش دارند، گفت: اصحاب رسانه با بیان حقایق و روشنگری می توانند افکار عمومی را به سمت درست هدایت کرده و مانع از فضاسازی دروغین رسانه های معاند شوند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز