هیچ مشکلی در توسعه تله کابین علی‌آباد کتول وجود ندارد

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۷:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۹۰۱۴
هیچ مشکلی در توسعه تله کابین علی‌آباد کتول وجود ندارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه هیچ مشکلی در توسعه تله کابین علی‌آبادکتول وجود ندارد، در خصوص تله کابین گرگان هم گفت: مطالعات زیست محیطی تله کابین گرگان تمام شده و راه برگشتی در این پروژه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سیدمحمد دهنوی در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: امضاء تفاهمنامه اجرای پتروشیمی گام بلند دولت سیزدهم و دستگاه قضایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حل مطالبه چند ساله مردم بود.

وی از ورود ۲ سرمایه‌گذار به پروژه راه‌آهن اینچه‌برون، شاهرود، طبس خبر داد و گفت: مجوز شیرین‌سازی ۳۶ میلیون مترمکعب آب دریای خزر صادر شده است و‌ پیگیر مجوز ۷۲ میلیون متر مکعبی هستیم.

معاون امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: کشت قراردادی محصولات کشاورزی از ۷ هزار هکتار در دولت قبل به ۷۰ هزار هکتار در دولت سیزدهم افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: هیچ چالشی در واردات نهاده‌های دامی از اینجه‌برون نداریم.

وی تصریح کرد: با رایزنی های دولت سیزدهم شاهد افزایش چشمگیر مراودات تجاری با ترکمنستان هستیم و تردد از صفر به ۱۰۵ کامیون در روز رسیده است.

به گفته وی، لایروبی خلیج گرگان ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در توسعه تله کابین علی‌آبادکتول وجود ندارد، در خصوص تله کابین گرگان هم گفت: مطالعات زیست محیطی تله کابین گرگان تمام شده و راه برگشتی در این پروژه وجود ندارد.

دهنوی با بیان اینکه شاهد سرمایه‌گذاری خارجی  ۶.۶ میلیون دلاری در گلستان هستیم، گفت: ۴۰ مجوز بی‌نام برای پروژه های مختلف در استان صادر شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز