سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

بازی های بعدی بهتر می شویم

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۶:۰۶
کد خبر: ۳۳۸۰۹۲
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در بازی های آینده، تیم بهتری از شهرداری گرگان خواهید دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گلستان، محمدمهدی ایزدپناه گفت: تیم شهرداری اراک تیم بسیار خوب و توانمندی است و این شکست چیزی از ارزش های آن کم نمی کند. این تیم را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی کرده بودیم.

وی افزود: بازی خوبی انجام دادیم اما توقع من از تیم، بیشتر از اینهاست. من خیلی دیر به تیم محلق شدم اما سعی خود را می کنم تا هماهنگی را در بین بازیکنان ایجاد کنم. من معتقدم تیم شهرداری گرگان ر هفته های آینده بازی های بهتری را به نمایش خواهد گذاشت.

ایزدپناه تصریح کرد: داوران بازی را به خوبی اداره کردند اما در چند صحنه اشتباه کردند. در مجموع قضاوت خوبی داشتند و نمره قبولی گرفتند. اعتراض های کنار زمین من هم به دلیل این بود که اعتراضات نیمکت حریف را خنثی کنم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از تماشگران گرگانی تشکر کرد و گفت: از آنها خواهش می کنم تا به عوامل تیم حریف فحاشی نکنند و فقط به تشویق تیم شهرداری گرگان بپردازند چراکه در غیر این صورت طبعات بدی مانند محروم شدن تماشگران را در پی خواهد داشت.

وی در رابطه با بازی بعدی این تیم در مقابل نیروزی زمینی تهران گفت: این تیم، تیم جوان و دونده ای است و با چند شکستی که در بازی های قبلی داشته است، چیزی برای از دست دادن ندارد. قطعا با تمام قدرت در برابر ما بازی خواهد کرد و ما هم هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم.

محمد مهدی ایزدپناه در پایان خاطرنشان کرد: لشکر بدون مرگ نمی شود و به همین دلیل آمار خطای بالایی داشتیم. در بعضی از اوقات بازی، مجبور بودیم با خطاهای استراتژیک بازی را کنترل کنیم که همین امر نیز باعث پیروزی تیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز