نماز جمعه گرگان

بهترین راه نابودی اسرائیل راهپیمایی و تظاهرات بر علیه آنها است

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۷:۵۰
کد خبر: ۴۲۵۲۴۰
بهترین راه نابودی اسرائیل راهپیمایی و تظاهرات بر علیه آنها است
آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازعبادی-سیاسی جمعه گرگان فرمودند: شرکت در راهپیمایی روز قدس نیز بالاترین فضیلت ماه رمضان بود. کمال و امتیازی را که از شرکت در روز قدس و ماه رمضان بدست می آوریم را باید حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازعبادی-سیاسی جمعه گرگان که در مصلی وحدت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:خداوند متعال در آیات اول سوره اسراء می فرمایند که به بنی اسرائیل اعلام کرده ایم که شما دو بار در زمین فساد انجام می دهید و ما نیز شما را مجازات می کنیم. رژیم غاصب اسرائیل به دنبال این است که وعده الهی یعنی مجازات بنی اسرائیل را تکذیب کند و حتی دولت های عربی مثل عربستان، اردن و مصر از اسرائیل می ترسند

او با بیان اینکه یکی از روش های خداوند مهلت دادن است، افزود: انشاالله با مقاومتی که در منطقه به وجود آمده است، فلسطین پبروز خواهد شد. اسرائیل که جزو قدرتمند ترین ارتش های جهان است نتوانست در مقابل ملت فلسطین پیروز شود و فلسطین نیز با دست خالی اسرائیل را به زانو درآورد.

آیت الله نورمفیدی فرمودند: باید فریاد همه مسلمانان در همه جهان بر روی اسرائیل که غده سرطانی است، بلند شود و امیدواریم بهترین راه نابودی اسرائیل نیز راهپیمایی و تظاهرات بر علیه آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: خداوند در قران کریم به مسلمانان اعلام کرده است که برای حمایت از مظلوم همیشه اماده باشید. شرکت در راهپیمایی روز قدس نیز بالاترین فضیلت ماه رمضان بود. کمال و امتیازی را که از شرکت در روز قدس و ماه رمضان بدست می آوریم را باید حفظ کنیم چراکه شاید در سال آینده در دینا نباشیم.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه دوم نماز جمعه گرگان بیان کرد: روز ۱۲ تیرماه روزی است که ناوگان آمریکایی به سمت هواپیمای ایرانی حمله می کند و ۲۹۸ نفر را از بین می برد. آمریکا شعار حقوق بشر را می دهد اما به یمن حمله کند و عاقبت آمریکا نیز مثل رژیم فرعون خواهد بود.

وی با اشار به روز چهارشنبه هفته آینده که مصادف با عید فطر است، گفت: مسلمانان در روز عید فطر پیمان خود را با پیامبر (ص) تجدید می کنند و به دنیا اعلام می کنند که پیوند ما نسبت به رسول خدا (ص) بیشتر می شود.

امام جمعه گرگان گفت: نماز عید فطر باعث عظمت رسول خداست و باید همه مسلمانان این پیام را به جهانیان اعلام کنند. به هر اندازه ای که نماز عید فطر باشکوه تر برگزار شود، تعظیم مسلمانان نسبت به رسول خدا بیشتر می شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز