والیبال جوانان ایران

دو والیبالیست جوان گلستانی در ترکیب اصلی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۸:۱۸:۳۸
کد خبر: ۴۲۵۳۲۰
دو والیبالیست جوان گلستانی در ترکیب اصلی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران
دو والیبالیست جوان گلستانی با حضور در ترکیب 12نفره تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران، عازم مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران ترکیب 12 نفره ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را اعلام کرد که رسول آقچه لی و اسماعیل مسافر داشلی برون دو والیبالیست جوان گنبدی نیز در ترکیب اصلی حضور دارند.

تیم ملی والیبال جوانان خود را برای حضور شایسته در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال پسر آسیا که از 19 تا 27 تیرماه به میزبانی چین تایپه برگزار می شود، آماده می کند.

بازیکنان گلستانی در ششمین و آخرین مرحله تمرینات آماده سازی این تیم که از شنبه 29 خرداد آغاز شده بود ،شرکت داشتند که با پایان این اردو در پنجشنبه دهم تیرماه به عنوان نمایندگان گلستان جهت حضور در ترکیب نهایی انتخاب شدند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان 12 بازیکن نهایی این تیم را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا اعلام کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:

رسول آقچه لی، علی رمضانی، علی اصغر مجرد، محمود رسولی، اسماعیل طالبی خامنه، توحید صمدی، طیب عینی ثمرین، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی سوچلمایی، میربابک موسوی گرگری، اکبر ولایی و اسماعیل مسافر داشلی برون.

بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، دکتر مهدی احمدی (فیزیوتراپ)،محمود محمدی (ماساژور) و اکبر محمدی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا همراهی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز