فرمانده انتظامی استان گلستان

خبرنگاران می توانندجلوی کج روی ها و انحرافات اجتماعی را بگیرند

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۸:۵۶
کد خبر: ۴۲۵۸۵۳
خبرنگاران می توانندجلوی کج روی ها و انحرافات اجتماعی را بگیرند
فرمانده انتظامی گلستان گفت: اولویت اصلی ما مقابله جدی با جرائم خشن ، سرقت به عنف و آزار و اذیت در استان است چون طبق آمارها در استان این موضوع بیشتر احساس می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان صبح امروز در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان گلستان بعد از انتصابش اظهار کرد: تقویت رسانه ها و خبرنگاران جزو اولویتهای من می باشد چون حوزه ای کاملا تخصصی است که می تواند جلوی کج روی ها و انحرافات اجتماعی را بگیرد و در پیگیری و حفظ هنجارها و ارزشهای اجتماعی نقش مهمی داشته باشد .

جاویدان با اشاره به اینکه همیشه در مقابل رسانها پاسخگو هستم افزود: در 29 سالی که خدمتم کردم همواره اعتقادم همین بوده و از نقدهای سازنده در حوزه انتظامی استقبال می کنم .

وی در ادامه به تشریح 5 اولویت انتظامی استان در آینده پرداخت و اظهار داشت : اولین مورد مقابله جدی با جرائم خشن ، سرقت به عنف و آزار و اذیت در استان است چون طبق آمارها در استان این موضوع بیشتر احساس می شود و لذا برای این کار قرارگاه جهادی مقابله با سرقت را با همکاری سایر دستگاههای مرتبط راه اندازی کردیم .

جاویدان اضافه کرد: دومین مورد مبارزه مواد مخدر می باشد که به نوعی استان گلستان حیات خلوت برخی از این گروهها و خرده فروشان می باشد ودر اسناد استانی هم به عنوان اولین مطالبه مردمی نام برده می شود .

سومین اولویتی که فرمانده نیروی انتظامی استان به آن اشاره کرد برقراری نظم و امنیت در حوزه اجتماعی و اخلاقی بود که برخورد با هنجارشکنان و مظاهر فرهنگ غربی از جمله آنهاست و چهارمین مورد نیز ارتقا ترافیک ایمن و روان با توجه اینکه استان ما گردشگرپذیر بوده و در مسیر زیارتی امام رضا(ع) قرار دارد .

سرهنگ جاویدان تصریح کرد: آخرین اولویت ما مبارزه با قاچاق کالا می باشد و البته این موضوع در صدر اولویتهای ناجا در کشور قرار دارد اما در استان گلستان با توجه به اینکه کالای قابل مبادله ای برای قاچاق با همسایگان نداریم ، این مورد خیلی ضعیف است .

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی کارنامه درخشانی دارد و در مسائل اجتماعی بی طرفی خود را اثبات کرده و وامدار هیچ گروه و جناحی نیست و فرامین خود را از مقام معظم رهبری می گیرد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز