معاون آمادگی مدیریت بحران کشور خبر داد

برگزاری کارگاه آموزش مدیریت بحران ۶ استان کشور در ۲۱ تیر ماه با حضور مدیران کل

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۲:۱۲
کد خبر: ۴۲۶۱۱۴
برگزاری کارگاه آموزش مدیریت بحران ۶ استان کشور در ۲۱ تیر ماه با حضور مدیران کل
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران برای شش استان از تاریخ 21 تا 24 تیر ماه و با حضور الزامی مدیران کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرتضی اکبرپور، معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور، صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گلستان که با حضور استاندار و مدیران تمامی دستگاه ها برگزار شه بود، گفت: بحث آموزش بحران از حدود دو سال گذشته در دستور کار وزارت کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران از سه شورای «عالی به ریاست رئیس جمهور، شورای هماهنگی و شورای هماهنگی استانها» تشکیل می شود، ابراز کرد: تا کنون در سه نقطه کشور با حضور 18 استان کارگاه آموزشی مدیریت بحران برگزار شده است.

اکبرپور افزود: سه کارگاه آموزشی مدیریت بحران کشور در شمال غرب کشور به میزبانی تبریز، در غرب کشور به میزبانی همدان و در جنوب کشور به میزبانی شیراز برگار شده که استانهای برتر به ترتیب در اسن سه نقطه استان گیلان، استان کرمانشاه و استان کهگیلویه و بویر احمد شناخته شدند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی با شرکت استانهای «البرز، قم، مرکزی، سمنان، گلستان و مازندران» به میزبانی شهرستان رامسر خبر داد و متذکر شد: این کارگاه از 21 تیر آغاز خواهد شد و از هر استان حضور تمامی مدیرکل ها با تعدادی حدود 150 نفر قابل فرض و الزامی است.

وی با بیان اینکه در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی تعلق خواهد گرفت، گفت: شورای هماهنگی، شورای ملی، استاندار و نمایندگان مجلس به عنوان اعضای بالادستی این برنامه خواهند بود و سازمان بحران کشور نیز بر این کارگاه نظارت خواهد کرد.

اکبرپور همچنین عنوان کرد: هدف از این کارگاه تیمی کار کردن است لذا از پذیرش مدیران به صورت انفرادی معذوریم ضمن اینکه با وزرای مربوط به هر اداره کل مکاتبه شده است برای این مدت چهار روزه و انتظار غیبت نداریم .

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور بر لزوم ایجاد مدیریت یکپارچه و یکی کردن نگاه و تفکرات در مدیریت بحران تأکید و خاطرنشان کرد: باید به یکپارچگی دستگاه ها توجه کنیم تا در صورت ایجاد حوادث احتمالی بتوانیم برخورد شایسته ای داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز