مدیر اجرائی فدراسیون سوارکاری

برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور در بندرترکمن

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۳:۳۹
کد خبر: ۴۲۶۶۰۱
برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور در بندرترکمن
مدیر اجرائی فدراسیون سوارکاری گفت: مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور در شهرستان بندرترکمن استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حکیم ایگدری شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات اسبدوانی بندرترکمن اظهار داشت: براساس تقویم فدراسیون سوارکاری مساقات اسبدوانی کورس تابستانه هر ساله در شهرستان بندرترکمن برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته نخست مسابقات اسبدوانی 18 تیر ماه امسال در مجموعه سوارکاری بندرترکمن برگزار می‌شود و مقرر شده که این رقابت ها در مدت 5 هفته برگزار شود.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: با هدف افزایش امنیت و حفظ جان چابکسواران در این رقابت‌ها 2 دستگاه آمبولانس در مجموعه مستقر خواهد شد.

ایگدری گفت: در سالهای گذشته ادارات و مسئولان شهرستان بندرترکمن همکاری خوبی برای برگزاری مسابقات سوارکاری در این شهرستان داشتند که امیدواریم در فصل جاری نیز این همکاری ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: استان گلستان دارای 3 مجموعه اسبدوانی در گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن است که در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

مدیر اجرائی فدراسیون سوارکاری افزود: در تلاش هستیم که با مساعدت شرکت توسعه زیرساخت‌های ورزشی هر 3 مجموعه سوارکاری استان گلستان بازسازی شود.

ایگدری با اشاره به اهمیت سوارکاری در تعالیم اسلامی و جایگاه ویژه آن در فرهنگ ایرانی و به ویژه قوم ترکمن، اظهار کرد: ورزش سوارکاری سبب احیای سنت‌های بومی و محلی و جذب گردشگر و رونق اقتصادی استان گلستان می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز