استارتاپ ویکند بازی های رایانه ای ایرانا" مردادماه سال جاری در گلستان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۳:۲۹
کد خبر: ۴۲۸۴۶۱
استارتاپ ویکند بازی های رایانه ای ایرانا مردادماه سال جاری در گلستان برگزار می شود
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایرانا گفت: "استارتاپ ویکند بازی های رایانه ای ایرانا" مردادماه سال جاری در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،  پیمان یعقوبی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایرانا، افزود: این رویداد به مدت ٣ روز از تاریخ ٢٧ مرداد ماه در ساختمان کسب و کار پارک علم و فناوری گلستان برگزار می شود.

وی هدف این رویداد را "تولید بازی های رایانه ای با رویکرد تجاری و دانش بنیان" دانست و تصریح کرد: در این دوره ١٢٠ شرکت کننده در قالب ١٥ تیم ٨ نفره در بخش های طراح بازی، طراح مرحله، گرافیست بازی، برنامه نویس و کار با موتور بازی حضور دارند.

یعقوبی ادامه داد: در این رویداد شرکت کنندگان به صورت رایگان ٦ ورکشاپ آموزشی طراحی بازی، طراحی مرحله، طراحی UI/U، طراحی بوم تجاری، طراحی گرافیک بازی و برنامه نویسی بازی و کار با موتور را گذرانده و در نهایت مدرک معتبر شرکت در این دوره ها را دریافت می کنند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایرانا در خاتمه یادآور شد: افرادی که می خواهند تنها به عنوان بازدیدکننده از رویداد بازدید کنند، می توانند با ثبت نام در سایت و گرفتن کارت VIP از رویداد بازدید کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز