تسهیلات جدید در واگذاری مسکن اعلام شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۱:۰۱
کد خبر: ۴۲۸۵۵۰
تسهیلات جدید در واگذاری مسکن اعلام شد
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: شرایط چهارگانه برای بهره مندی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی حذف شده و تمام هم استانی ها می توانند برای ثبت نام و دریافت این واحدها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهندس" ابراهیم مبارک قدم" مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: هم اکنون 5357 واحد مسکن مهر در قالب 212 پروژه در شهرهای گرگان، آق قلا، علی آبادکتول،آزادشهر، بندرترکمن،کردکوی،کلاله،مینودشت و گنبدکاووس با برخورداری از تسهیلات کم بهره ساخته شده و یا در حال ساخت است که متقاضیان می توانند تا پایان شهریورماه سال جاری با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی این شهرستان ها و انجام مراحل ثبت نام و تکمیل آورده سهم متقاضی، از این واحدها بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی قابل واگذاری استان در بخش های خودمالکین، اجاره داری 99 ساله و تفاهم نامه سه جانبه است، گفت: متقاضیان برای دریافت فهرست کامل این واحدها می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به آدرسWWW.golestanrud.ir  مراجعه کرده و از تعداد، درصد پیشرفت فیزیکی و آدرس دقیق پروژه و مبلغ تقریبی آورده متقاضیان به همراه فرم تقاضای ثبت نام مطلع شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهارکرد: در خصوص پروژه های سه جانبه افتتاح حساب به نام متقاضی در بانک عامل و پرداخت بخشی از سهم آورده خود به صورت نقدی ظرف مدت هفت روز از تاریخ اعلام و پرداخت مابقی آن در موعد مقرر با رعایت قوانین و مقررات مربوطه الزامی است.

وی ادامه داد: در پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد مبلغ آورده اولیه متقاضی متناسب با پیشرفت فیزیکی واحد خواهد بود.

مبارک قدم متذکر شد: قیمت نهایی واحدهای پروژه های سه جانبه نیز براساس قیمت تمام شده و مطابق با دستورالعمل های مرتبط در نقاط مختلف اعلام می شود.

این مقام اجرایی گلستان، به همراه داشتن اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و کپی آن و تکمیل فرم تقاضای ثبت نام متقاضیان و در صورت انتخاب از پروژه های تعاونی ها معرفی نامه از شرکت تعاونی پس از تایید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واریز وجه مورد نظر توسط متقاضی را هنگام ثبت نام الزامی دانست.

ساخت 52 هزار و 244 واحد مسکن مهر در استان گلستان تعهد شده بود که با افتتاح  42 هزار و 610 واحد از ابتدا تا پایان سال 94، بالغ بر 82 درصد تعهدات انجام شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز