معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

اطلاع رسانی خدمات دولت مورد اهتمام بخشداران باشد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۳۰۱۶۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بخشداران در پیشانی رفع فقر و محرومیت زدائی و در خط مقدم خدمت رسانی در بخش ها و روستاها قرار دارند اما آنطور که باید و شاید خدماتشان بروز و ظهور پیدا نمی کند، از اینرو ما بخشداران را مظلوم ترین قشر دولت می دانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی اصغر طهماسبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سال 95 که با حضور بخشداران برگزار شد، اظهار کرد: بخشدار باید به عنوان یک رئیس جمهور محلی و عضوی از حاکمیت، بر تمامی امور بخش از فعالیت دهیاری ها گرفته تا شورای روستا و ادارات دولتی، نظارت و اشراف کامل داشته و هر فعالیت، طرح و پروژه ای که توسط نهادها و دستگاههای دولتی و خصوصی در بخش ها صورت می گیرد، حتماً با هماهنگی بخشداران باشد.

وی با اشاره به جمعیت 48 درصدی جامعه روستایی استان، توجه به رفع مشکلات و خدمت رسانی هر چه بیشتر به روستاها و مناطق محروم را یک ضرورت عنوان کرد و در سال مزین به نام "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" خواستار توجه بیشتر بخشداران به روستاها شد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تریبونی در اختیار ندارد خاطرنشان کرد: در این وضعیت همه ما وظیفه داریم تریبون دولت باشیم، از اینرو میزان محسوس نمودن اقدامات دولت، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی خدمات به مردم بویژه در روستاها، از شاخص های مهم ارزیابی بخشداران خواهد بود.

طهماسبی با تأکید بر بهره گیری از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در این خصوص؛ خواستار هماهنگی بخشداران و دهیاران در امر اطلاع رسانی الکترونیک و افزایش دسترسی مردم به منابع اطلاع رسانی صحیح شد.

وی در ادامه گفت: اطلاع رسانی خدمات دولت باید از وظایف اصلی و جدی بخشداران باشد، ضمن اینکه بخشداران موظفند نقطه نظرات و خواسته های به حق مردم را به گوش مسئولین بالا دستی برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به مسأله انتشار فیش های حقوقی نامتعارف برخی از مدیران موسسات و بانک ها یادآور شد: علی رغم اینکه این مسأله ریشه در گذشته دارد و مسئولان وقت و نمایندگان مجلس سالها در خصوص مصوبه سال 1342 در خصوص حق برداشت 5 تا 7 درصدی مدیر و هیأت مدیره از سود خالص سالانه شرکتها، سکوت اختیار کرده بودند، برخی از رسانه ها در اقدامی هدفمند دولت تدبیر و امید را در این ماجرا سیبل قرار دادند.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: ما هیچ تخلفی را مخفی نکرده و نمی کنیم و این افتخار ماست که امروز مسئولان دولت تدبیر و امید با شجاعت بابت این موضوع از مردم عذرخواهی کرده و پیگیر این موضوع هستند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز