سرپرست ورزش و جوانان گرگان خبر داد:

انتخاب ۲۰۲ ورزشکار گرگانی در طرح استعدادیابی

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۷:۰۸
کد خبر: ۴۳۲۹۲۲
انتخاب ۲۰۲ ورزشکار گرگانی در طرح استعدادیابی
سرپرست اداره ورزش و جوانان گرگان از انتخاب ۲۰۲ ورزشکار این شهرستان در نخستین مرحله از طرح استعدادیابی ورزشی در گلستان و همچنین معرفی ورزشکار نابغه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اسماعیل حاجی آبادی سرپرست ورزش و جوانان گرگان اظهار کرد: پس از اجرای نخستین مرحله از طرح استعدادیابی ورزشی در استان گلستان، از میان هزار و ۵۰۰ ورزشکار، ۲۰۲ ورزشکار گرگانی توسط کمیته استعدادیابی آموزش و پرورش انتخاب شدند.

وی افزود: ورزشکاران انتخاب شده به هیئت‌های مربوطه معرفی می‌شوند و جلسه‌ای با حضور ورزشکاران و خاواده آنها برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان تصریح کرد: مشخصات تمامی ورزشکاران منتخب را در اختیار داریم تا به صورت مداوم در اردوهای آمادگی حضور داشته باشند.

حاجی آبادی ادامه داد: این ۲۰۲ ورزشکار به همراه مقام آوران گرگانی نخستین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان که در رده سنی نوجوانان برگزار شد تا پایان امسال می‌توانند از اماکن ورزشی به صورت رایگان استفاده کنند و از پرداخت شهریه نیز معاف هستند.

وی یادآور شد: علیرضا پرهیزکار از گرگان با توجه به استعداد فوق العاده در رشته‌های تکواندو، کاراته و جودو، به عنوان ورزشکار نابغه در نخستین مرحله از طرح استعدادیابی ورزشی در گلستان انتخاب شد.

به گفته وی، طرح استعدادیابی ورزشی در استان گلستان هر ساله برگزار خواهد شد و یکی از مهم‌ترین الویت‌های اداره ورزش و جوانان گرگان توجه به بخش استعدادیابی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز