مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان

اجرای بیش از ۸ هزار کیلومتر شبکه گاز در گلستان

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۳۳۰۴۷
اجرای بیش از ۸ هزار کیلومتر شبکه گاز در گلستان
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: این شرکت در راستای روند پر شتاب توسعه گازرسانی موفق شد بیش از 8 هزار و 36 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا،صفرعلی جمال‌لیوانی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه اجرای بیش از 8 هزار و 36 کیلومتر شبکه‌گذاری قابل توجه است، اظهار کرد: در همین راستا در سه ماهه اول سال جاری افزون بر 94 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا شد که از این میزان 9 کیلومتر شبکه شهری و 85 کیلومتر شبکه روستایی بوده است.

جمال‌لیوانی اذعان داشت: در حال حاضر در استان گلستان تمامی 29 شهر استان و همچنین 752 پروژه روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند ضمن اینکه عملیات گازرسانی به 89 پروژه روستایی نیز در دست اجرا است.

وی در خصوص بهره‌مندی واحدهای صنعتی استان از گاز طبیعی گفت: این شرکت تاکنون توانسته تعداد 507 واحد صنعتی عمده را از نعمت گاز بهره‌مند سازد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خصوص گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی ‌افزود: در همین رابطه با تزریق گاز به چرخه حمل و نقل کشور موفق شدیم تاکنون تعداد 64 جایگاه سی‌ان‌جی را در سطح استان گازرسانی کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر افزون بر 511 هزار و 645 خانوار با پوشش جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار و 858 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

جمال‌لیوانی گفت: همچنین حدود 502 هزار و 636 مشترک گاز جذب شرکت شده و تعداد 263 هزار و 854 انشعاب نیز در سطح استان نصب شد.

وی اظهارداشت: این خدمات به برکت نظام مقدس جمهوری، همت والای دولتمردان عزیز و ماحصل تلاش درخور تحسین همکاران خدوم بوده که توانسته‌اند با هدف کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی و آلودگی‌های زیست محیطی و همچنین جلوگیری از تخریب منابع طبیعی حجم زیادی از پروژه‌ها را در بخش‌های مختلف گازرسانی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ضمن تاکید بر استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی در خاتمه از همکاری و تلاش صمیمانه همه هم‌استانی‌های عزیز و مسئولان ذیربط که در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی استان نهایت همکاری را داشته‌اند خالصانه قدردانی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز