رییس هیات بوکس گلستان

اعزام هفت مشتزن نوجوان گلستان به رقابت های کشوری

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۰:۲۹
کد خبر: ۴۳۵۵۹۸
اعزام هفت مشتزن نوجوان گلستان به رقابت های کشوری
رییس هیات بوکس گلستان از اعزام هفت مشتزن نوجوان به هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور خبر داد و گفت: این رقابت ها به مدت هفت روز در بابل استان مازندران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی بیانی رییس هیات بوکس گلستان افزود: هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور از 31 تیرماه در مازندران آغاز شد.

به گفته وی این مسابقات با عنوان گرامی داشت شهدای مدافع حرم، شهدای هیات بوکس و شهید شاخص سردار یوسف سجودی و با حضور 33 تیم از سراسر کشور در حال برگزاری می باشد.

علی بیانی ادامه داد: رسول نوبری در 50 کیلوگرم، هادی تنی در 57 کیلوگرم، رضا طبسی در 60 کیلوگرم، حکیم بیگدر در 63 کیلوگرم ، محمد نیک فرجام در66 کیلوگرم، سبحان ابراهیمی در 80 کیلوگرم و ارسلان مهر دل در 70 کیلوگرم مشتزنان نوجوان گلستان هستند که به سرمربی گری عقیل صادقپور و به سرپرستی علیرضا الوندی به این مسابقات اعزام شدند.

وی افزود: بیش از 350 بوکسور، مربی، هیات همراه، داور و کادر اجرایی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

این مسابقات در سطح نیمه حرفه ای و با کلاه و دستکش بوکس برگزار می شود.

بیانی ادامه داد: بوکسورهای نوجوان گلستان برای وزن کشی اول مردادماه باید در محل برگزاری این مسابقات حضور داشته باشند،

 این مسابقات در 13 وزن ودر مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار می شود.

وی افزایش آمادگی جسمانی ورزشکاران حاضر در این مسابقات، اشاعه ورزش بوکس در میان خانواده ها، تقویت زیرساخت های این ورزش پرطرفدار و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات بوکس نوجوانان جهان در روسیه را از جمله اهداف فدراسیون در برگزار این مسابقات عنوان کرد.

رییس هیات بوکس گلستان یادآور شد: در دومین دوره جشنواره بوکس نونهالان کشور که در شهرستان اراک استان مرکزی برگزار شد؛ مهدی عابدی نیا در وزن 36 کیلوگرم مقام سوم، وحید ایمن در وزن 54 کیلوگرم مقام دوم و سهیل قنبری در وزن مثبت 76 کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد.

این مسابقات ده روز قبل در شهرستان اراک برگزار شد، استان گلستان 700 مشتزن و 50مربی و داور بوکس دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز