مدیرعامل شرکت گاز گلستان

برخورداری ۷۶درصد واحدهای صنعتی گلستان از سوخت گاز

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۳۶۸۰۹
برخورداری ۷۶درصد واحدهای صنعتی گلستان از سوخت گاز
مدیرعامل شرکت گاز گلستان از اجرای عملیات گازرسانی به 56واحد صنعتی استان خبر داد و گفت: تاکنون یکهزار و 553 واحد صنعتی عمده و جزء نیز در این منطقه از سوخت گاز بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، صفرعلی جمال لیوانی افزود: همچنین 64 جایگاه CNG ( سوخت خودرو) از گاز طبیعی استفاده می کنند و آمادگی گاز رسانی به دیگر صنایع استان نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: بخشی از واحدهای صنعتی استان تاکنون از این طرح استقبال خوبی نداشته اند که با توجه به آسیب های کمتر این نوع سوخت، مدیران این واحدها با شتاب بیشتری تقاضای خود را در این زمینه ارایه نمایند.

مدیرعامل گاز گلستان همچنین از برنامه ریزی درخصوص تسریع در زمینه گازرسانی به واحدهای صنعتی استان خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر 76 درصد واحدهای صنعتی استان از سوخت گاز برخوردار شده اند.

وی اظهارداشت: هدف از گازرسانی به پروژه های صنعتی علاوه بر کاهش آلاینده های زیست محیطی، تقویت بخش صنعت ، افزایش بهره وری، رونق اقتصادی، رشد صنعتی و ارتقای جایگاه صنعتی استان است.

گلستان یک میلیون و 900هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و یکهزار و هفت روستا زندگی می کنند.

تاکنون 29 شهر استان و 752 منطقه روستایی گلستان از طرح های گازرسانی بهره مند شده اند و عملیات گاز رسانی به 89 پروژه روستایی نیز در دست اجرا می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز