رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان

ساخت بیمارستان اطفال از ره آوردهای وزیر بهداشت به گلستان بود

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۵:۴۳
کد خبر: ۴۳۶۸۳۰
ساخت بیمارستان اطفال از ره آوردهای وزیر بهداشت به گلستان بود
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در دیدار با معاون برنامه ریزی، هماهنگی و امور حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، شروع ساخت بیمارستان اطفال در استان را از جمله ره آوردهای سفر اخیر وزیر بهداشت و معاون درمان وزارتخانه به گلستان عنوان کرد

به گزارش خبرگراری برنا، دکتر تقی ریاحی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: حوزه سلامت نقطه اتکا و قوت عملکرد دولت در استان گلستان بوده است.

تقی ریاحی تأکید کرد؛ عمده پرداختی ها در دانشگاه عادلانه بوده است و چیزی به عنوان پرداخت پاداش در دانشگاه نداریم.

وی با اشاره به این که هفت کلینیک ویژه تخصصی استان با حضور وزیر بهداشت در استان به بهره برداری می رسد، افزود: بحث بهداشت و خدمات سرپایی قبل از پایان دولت یازدهم به نقطه امنی در استان خواهد رسید.

رییس علوم پزشکی گلستان گفت: پروژه نیمه تمام در حوزه درمان نداریم و در دو سال گذشته 50 درصد به ظرفیت تخت های بیمارستانی استان اضافه شد و افزایش 100درصدی را در تخت های مراقبت های ویژه شاهد بوده ایم.

ریاحی همچنین شروع ساخت بیمارستان اطفال در استان را از جمله ره آوردهای سفر اخیر وزیر بهداشت و معاون درمان وزارتخانه به گلستان عنوان کرد و حضور 350 متخصص تمام وقت در نقاط مختلف استان خبرداد که خدمات تخصصی ارایه می دهند

 کارگروه وزارتی ارزیابی و پایش به صورت دوره ای عملکرد دانشکده ها و دانشگاه های مختلف علوم پزشکی کشور را مورد پایش و ارزیابی قرار می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز