استاندار گلستان

راه اندازی مرکز صادراتی در گلستان

۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۰:۳۷
کد خبر: ۴۴۱۰۸۱
راه اندازی مرکز صادراتی در گلستان
استاندار گلستان خواستار ایجاد مرکز صادراتی در گلستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسن صادقلو در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: اتاق بازرگانی گرگان با مشارکت فعالان اقتصادی گلستان نسبت به تشکیل و راه اندازی مرکز صادراتی در حوزه های مختلف در استان در کوتاه ترین زمان اقدام کند.

وی افزود: تولید کنندگان با تشکیل و راه اندازی چنین مرکز صادراتی در استان گلستان احساس امنیت در فعالیت های خود خواهند کرد.

صادقلو اضافه کرد: باید به مسایل و مشکلات این حوزه توجه ویژه کرده و تخصصی تر نسبت به رفع آن ها برای شتاب دادن به توسعه استان کمک کرد.

وی گفت: رفع مشکلات نقدینگی صنایع تبدیلی، تامین نهاده های کشاورزی با قیمت های مناسب، بیمه آبزیان، افزایش دانش فنی کشاورزان، مدیریت چاه های آب زراعی، سرمایه گذاری بیشتر در حوزه تحقیقات کشاورزی، پی گیری نوسازی ماشین آلات کشاورزی، تامین آب زراعی با استفاده از روش علمی، پی گیری قیمت گذاری گندم بر اساس کیفیت، پی گیری تفاهم نامه ها با بنیاد مستضعفان و بانک سینا در توسعه روستاهای گلستان را از جمله نیازهای مهم این حوزه در بخش صادرات است.

صادقلو گفت: زمین های بندر خشک در منطقه مرزی اینچه برون گنبدکاووس قطعه بندی و آماده واگذاری به سرمایه گذاران برای ایجاد زیرساخت و بهره برداری توسط اداره کل راه آهن استان است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز