نماینده ولی فقیه در گلستان :

جزیره آشوراده هر چه زودتر عملیاتی شود

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۶:۵۱
کد خبر: ۴۵۱۲۶۵
جزیره آشوراده هر چه زودتر عملیاتی شود
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه مساله ای که اکنون باید در گلستان به آن توجه کرد، گردشگری است و انتظار بنده این است که جزیره آشوراده زودتر عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، ظهر جمعه، در دیدار با وزیر کشور، ضمن تقدیر از زحمات دولت در زمینه های مختلف و آرزوی موفقیت، اظهار کرد: در استان نکات مثبت و مشکلات وجود دارد که توسط مسئولان بیان شده است و امیدواریم که حل خواهند شد.

وی بیان کرد: امروز همانطور که آقای رحمانی فضلی اشاره کردند، آنچه که بیش از هرچیز مورد توجه ذات اقدس الهی و نبی مکرم اسلام است، مسائل و مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: پیامبر (ص) فرموده اند که فقر منتهی به کفر می شود. اسلام فقط این نیست که بخش معنوی انسان ها نگاه کنیم زیرا اگر بخش اقتصادی را توجه نکنیم تلاش های معنوی بی فایده است.

وی بیان کرد: در کنار این که باید فرهنگ و معنویت بشر را توجه داشت، باید مسائل اقتصادی را هم حسابی توجه کرد.

آیت الله نورمفیدی گفت: پایه و اساس اقتصاد مقاومتی توجه و تقویت تولید داخل است. آن هم تولید متعالی که روز به روز کاملتر شود و جلو برود.

وی اضافه کرد: وقتی در چشم انداز ما این است که رتبه اول را در منطقه به دست آوریم باید تولید متعالی و متکامل را داشته باشیم و روز به روز بهتر شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: تولید با کیفیت باید در بخش کشاورزی و صنعت هم مد نظر باشد و با این توجه قطعا می توانیم آینده کشور را پیش بینی  کنیم.

وی با بیان این که توطعه های دشمنان هم اگر به اقتصاد مقاومتی توجه نکنیم تاثیر گذار خواهد بود، اقتصاد مقاومتی را توطعه شکن دانست و اظهار کرد: اگر استان گلستان هم بخواهیم به آن نگاهی که داریم برسیم، بخش صنعت مشکلات زیادی دارد و به زودی نمی تواند امید بخش باشد.

وی ادامه داد: کشاورزی الان استان را هم قبول ندارم و آنطوری نیست که کمک اقتصاد باشد، نگاه من این است که کشاورزی ما در گذشته هم مدیریت خوبی داشت و هم سرمایه گذاری می شد اما اکنون هر دو بخش کمتر مشاهده می شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مساله ای که اکنون باید در گلستان به آن توجه کرد، گردشگری است. این باید در مرحله اول مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: جزیره آشوراده علی رغم وعده رئیس جمهور که دو سال پیش اعلام شده، هنوز به نتیجه نرسیده است و انتظار بنده این است که زودتر عملیاتی شود.

آیت الله نورمفیدی با تاکید بر این که جاذبه های استان در گردشگری زیاد است و می تواند به راحتی سرمایه گذاری را افزایش دهد، اظهار کرد: باید در استان جاذبه ایجاد کرد زیرا صنعت برای استان جاذبه ندارد.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: مازندران و گیلان با این که قطب کشاورزی هستند ولی جاذبه گردشگری زیادی دارند و بخش صنعت آن ها رشد پیدا کرده و رتبه های ۱۰ یا ۱۱ را دارند.

وی با تاکید بر این که به اعتقاد ما اقتصاد زیربنا نیست ولی خیلی در زندگی ها موثر است، اضافه کرد: دست استانداران را باید بازتر گذاشت. گاهی موانعی پیش می آید که اگر برطرف نکنند لای چرخ اقتصادی جامعه گیر می کند ولی دست استاندار بسته است.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: در گذشته می پرسیدند از کدام قبیله هستی، ولی حضرت علی (ع) می فرمایند مردم فرزندان رفتار های نیکو و کارهای خوب خود در زندگی هستند لذا از نظر حضرت علی (ع) شخصیت انسان ها را با اعمال و رفتار باید مقایسه کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز