فرماندار گرگان:

اعضای شورا متناسب با جایگاه این شهر عمل کنند

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۰:۵۵:۲۹
کد خبر: ۴۵۱۸۵۳
اعضای شورا متناسب با جایگاه این شهر عمل کنند
فرماندار گرگان خواستار همدلی و همراهی و بالارفتن آستانه تحمل اعضای شورای اسلامی شهر گرگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،سیدعباس حسینی در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان به بازخوانی جایگاه پارلمان محلی پرداخت و گفت: تمام نگاه شهروندان و کسانی که به اعضای شورا رای داده اند به خدماتی است که از سوی شورای شهر ارائه می شود.

حسینی با بیان اینکه شورا نیازمند همدلی و همراهی همه اعضا است اظهار کرد: شهر گرگان پیشانی استان است و انتظار داریم اعضای شورا از نظر اخلاقی، رفتاری و عملکرد نیز متناسب با جایگاه این شهر عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات قرار نیست نظرات شخصی افراد تامین شود بلکه باید نظرات جمعی و خواسته های شهروندان در چارچوب قانون عملیاتی شود.

وی با دعوت اعضا با بالابردن آستانه تحمل خود گفت: در این مدت تمامی اتفاقات و مشکلات مجازی و غیرمجازی را به جان خریدم تا شهر به جایگاه واقعی خود برسد.

فرماندار گرگان با اشاره به پایان کار سال سوم شورا بیان کرد: دوازدهم شهریور موعد کار هیئت رئیسه به پایان می رسد و از ضروری است تا پایان هفته نسبت به تعیین اعضای جدید اقدام کنید.

حسینی خواستار الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر در خدمت رسانی به مردم شد و اظهار امیدواری کرد: امیدوارم وارد فضای فصل مشترک شویم و اختلافات قبلی را کنار بگذاریم.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای شهر با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش های فرماندار گرگان تجلیل کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز