مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

ظرفیت اسکان مسافر در گلستان روزانه بیش از ۸۰ هزار نفر است

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۷:۴۳
کد خبر: ۴۵۸۷۰۴
ظرفیت اسکان مسافر در گلستان روزانه بیش از ۸۰ هزار نفر است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان گفت: ظرفیت اسکان مسافر درگلستان برابر با ۸۰ هزار و ۴۱۰ نفر در شبانه روز است.

به گزارش خبرگزارس برنا، ابراهیم کریمی اظهار کرد: گلستان با ظرفیت ۸۰ هزار و ۴۱۰ نفر از مسافران تابستانه پذیرایی کرد که این ظرفیت شامل هتل، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، واحدهای اقامتی، منازل استیجاری، کمپ ها و مدارس می شود.

وی از فعالیت ۱۹ هتل با ظرفیت هزار و ۵۸۷ نفر در گلستان خبرداد و افزود: ظرفیت مهمانپذیرها ۴۸۴ نفر و ظرفیت چهار هتل آپارتمان استان هم  ۱۹۴ نفر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: ۴۱ منزل استیجاری با ۵۱۰ نفر ظرفیت، کمپ موقت با دو هزار و ۱۰۰ نفر، ۱۱۱ مدرسه و ۹۰۷ کلاس با چهار هزار و ۵۳۵ نفر و میهمانسراها و پانسیون های دانشجویی و فضاهای نصب چادر نیز با ۷۱ هزار نفر ظرفیت در ایام تابستان به مسافران خدمات رسانی کردند.

به گفته وی، همچنین برای رفاه حال هر چه بیشتر مسافران چهار نقطه از سواحل استان به عنوان طرح سالم سازی شنا در مناطق نوکنده، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در نظر گرفته شد.

کریمی اظهار کرد: ایجاد بازارچه موقت صنایع دستی و غذاهای بومی، اجرای اسکله چوبی در سواحل، محوطه سازی در مراکز گردشگری، ایجاد آلاچیق، محل بازی کودک، توزیع بروشور، بنر، پوستر برای راهنمای مسافران به منظور معرفی نقاط گرشگری، برخورد قانونی با کارتن به دست ها، نصب بنرهای هشدار دهنده در مناطق پرخطر از دیگر اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در ایام تابستان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز