سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز :

کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی به بازیکنان ملوان بندرگز بیشتر توجه کنند

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۶۰۰۲۳
کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی به بازیکنان ملوان بندرگز بیشتر توجه کنند
سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: تیم ملوان بندرگز شایستگی این را دارد که در تیم ملی فوتبال ساحلی بازیکن داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی تبیانیان اظهار کرد: برخی از بازیکنان تیم ملوان بندرگز در لیگ امسال درخشش خوبی داشتند و می‌توانیم شاهد حضور آنها در تیم ملی باشیم.

وی افزود: بازیکنانی مانند سیدمحمد سادات مزنگی، بهزاد عرب جز، میلاد درزی و داوود کریمی، عملکرد خوبی داشته‌اند و حداقل یک نفر از آنها می‌توانست به تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شود.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی می‌تواند در تورنمنت‌هایی مانند غرب آسیا از بازیکنان تیم ملی (ب) استفاده کند تا برای تیم ملی (الف) پشتوانه سازی شود و باید به بازیکنان تمامی تیم‌های لیگ برتر توجه کنند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در خصوص نتایج اخیر این تیم در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در ۶ بازی اخیر نتایج نسبتا خوبی گرفتیم و خدا را شکر بقای تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی قطعی شد.

تبیانیان تصریح کرد: هر چه به هفته‌های پایانی نزدیک‌تر شدیم، بازیکنان ما هماهنگ‌تر و آماده‌تر شدند و در دیدار خانگی مقابل تیم یاران مبارکه نیز ۱۰ گل به حریف زدیم.

به گزارش خبرنگار برنا، تیم ملوان بندرگز در پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با کسب ۹ برد، ۱۲ باخت و مجموع ۲۱ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد.

نماینده بندرگز در هفته بیست و چهارم این رقابت‌ها مهمان تیم لسمان مروارید خزر بود که به دلیل انصراف تیم گیلانی، این دیدار برگزار نخواهد شد و ملوان باید در هفته بیست و پنجم مسابقات، پنجشنبه هشتم مهر از خزر رودسر میزبانی کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز