مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان:

عزت و اقتدار ایران مرهون جانفشانی های شهدای انقلاب است

۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۰:۴۱
کد خبر: ۴۶۱۶۹۰
عزت و اقتدار ایران مرهون جانفشانی های شهدای انقلاب است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان، شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای دفاع مقدس را اسوه های ایثار و مقاومت توصیف کرد و گفت: شهدا با جانفشانی خود ، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا،حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی در یادواره شهدای دفاع مقدس وشهدای منا دهستان آق آباد شهرستان گنبدکاووس در روستای حاجی قوشان گفت: خداوند وعده پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم را داده و انقلاب اسلامی ایران، زمینه ساز این وعده الهی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب برای برای به شکست کشاندن انقلاب، ایجاد اختلافات داخلی و حربه تحریم را به کار گرفتند و جنگ هشت ساله را توسط صدام حسین تحمیل کردند تا انقلاب اسلانی را به شکست بکشانند ولی موفق نشدند.

وی با تشریح فتنه های دشمنان انقلاب برای جلوگیری از پیشرفت کشور در سال های بعد از جنگ گفت: کمرنگ کردن ارزش های اسلامی همچون حجاب، مصرف گرایی و مشغول کردن جوانان با امور هزل و بی ارزش از طریق شبکه های ماهواره های و فضای مجازی از جمله برنامه ریزی های دشمن برای تهی کردن جامعه از ارزش های انقلاب و در نهایت به شکست کشاندن آن از درون است و در خارج نیز با ایجاد گروه های تکفیری و سلفی همچون داعش و ایجاد اختلاف بین مسلمانان و شیعه و سنی، این هدف را دنبال می کنند.

وی با بیهوده و بی ثمر خواندن تلاش های دشمن برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد، امروز ایران صاحب عظمت و اقتدار بوده و این عزت و اقتدار ، مرهون جانفشانی های شهدای انقلاب است.

در این مراسم که در آن معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان به همراه مردم روستا حضور داشتند، تندیس شهدا به پدر شهید نورمحمد مختوم نژاد از شهدای فاجعه منا که دهیار روستای حاجی قوشان نیز بود و نیز لوح تقدیر به یکی از بسیجیان این روستا اهدا شد.

برگزاری یادواره شهدا یکی از بخش های مهم برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گنبدکاووس است و در ایام هفته دفاع مقدس حداقل 15 یادواره شهدا در مناطق شهری و روستایی شهرستان با هدف تجلیل از مقام شهیدان و زنده نگهداشتن یاد و آرمان های آنان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز