دبیر هیئت ورزش بیماران خاص گلستان:

تیم ورزشی تالاسمی بانوان گلستان نایب قهرمان کشور شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۴:۱۳
کد خبر: ۴۶۵۴۲۲
تیم ورزشی تالاسمی بانوان گلستان نایب قهرمان کشور شد
دبیر هیئت ورزش بیماران خاص گلستان از نایب قهرمانی تیم ورزشی بیماران تالاسمی بانوان استان در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،علی آرمند اظهار کرد: مسابقات کشوری تالاسمی بانوان به مدت سه روز در دو رده سنی زیر ٢٥ سال و بالای ٢٥ سال در پنج رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون در مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر استان مازندران برگزار شد.

آرمند افزود: در پایان این رقابت ها تیم اعزامی گلستان با کسب دو مدال طلا و دو عنوان سومی در مجموع به مقام دوم تیمی دست پیدا کرد.

وی بیان کرد: فاطمه جلالی مقام قهرمانی تنیس روی میز زیر ٢٥ سال، فاطمه تیموری مقام قهرمانی بدمینتون زیر ٢٥ سال، ساره آغویی مقام سوم دارت بالای ٢٥ سال و فرشته لگزاییان مقام سوم تیراندازی زیر ٢٥ سال را کسب کردند.

به گفته وی، در پایان این دوره از مسابقات تیم همدان با ۲۷۲ امتیاز اول شد، گلستان با ۲۳۵ امتیاز به مقام دوم رسید و هرمزگان نیز با ۲۱۴ امتیاز سوم شد.

دبیر هیئت ورزش بیماران خاص گلستان بیان کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور خانم هاشمی رئیس و خانم محمدیان نایب رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشور برگزار و از تیم های برتر این دوره از مسابقات تجلیل شد.

آرمند خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است، ۴۰۰ ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل فنی و اجرایی استان های کشور حضور دارند.

وی از اعزام تیم آقایان به این مسابقات خبر داد و گفت: سروش هزارجریبی رده سنی زیر ٢٥ سال و رضا مهربان از گرگان در رده سنی بالای ٢٥ سال در رشته دارت، سعید گلبینی مفرد در رده سنی زیر ٢٥ سال و امین ملائی در رده سنی بالای ٢٥ سال در رشته تیراندازی با تفنگ بادی، سیدعلی میرآئیز در رده سنی زیر ٢٥ سال و جواد منتظری در رده سنی بالای ٢٥ سال در رشته تنیس روی میز، یدالله مازندرانی در رده سنی زیر ٢٥ سال و محمدرضا ساوری نیا در رده سنی بالای ٢٥ سال در رشته بدمینتون و الیاس عاشقی بالاجاده در رده سنی زیر ٢٥ سال و رضا کردجزی در رده سنی بالای ٢٥ سال در رشته شطرنج بازیکنان اعزامی گلستان هستند.

وی افزود: مسابقات ویژه آقایان نیز ١٥ و ١٦ مهر در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز