بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

نهایت تلاش‌مان را برای خوشحالی هواداران می کنیم

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۷۱۲۵۹
بازیکن باتجربه تیم شهرداری گرگان مدعی شد این تیم جوان ترین تیمِ هفت سال اخیر گرگان در لیگ برتر بسکتبال است.

به گزارش خبرگزاری برنا،ساسون آبرامیان درباره آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: تیم خوب و دونده ای داریم و به جرأت می توانم بگویم که در این هفت سالی که در گرگان بازی می کنم، تیم فعلی جوان ترین است.

آبرامیان افزود: بیشتر بازیکنان زیر ۳۰ سال سن دارند و میانگین سنی حدود ۲۵ سال است، باوجود آنکه تیم جوان تر شده اما از روحیه جنگندگی برخورداریم.

وی با بیان اینکه از آمادگی خوبی برخوردار هستم، گفت: یک مشکل کشیدگی دوقلوی پا دارم که به امید خدا تا قبل از شروع مسابقات برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که جذب شده اند از نظر بدنی فوق العاده و شوتزن هستند اما برخی بازیکنان تاکنون در لیگ برتر بازی نکرده اند و تجربه لازم را ندارند که این مشکل هم بعد از گذشت بازی های ابتدایی حل می شود.

این بازیکن باتجربه شهرداری در مورد اینکه نتایج فصل گذشته تیم نتوانست رضایت هواداران را جلب کند، اظهار کرد: نتایج پارسال باورکردنی نبود و من به هیچ وجه راضی نیستم، دقیقاً نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

به گفته آبرامیان، شاید تغییر و تحولات کادرفنی پیش از شروع بازی ها و از طرفی مصدومیت های متوالی بازیکنان از جمله عوامل نتایج ضعیف سال قبل بوده باشد.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه شنیده ام بودجه امسال کمتر از سال گذشته است اما نهایت تلاش‌مان برای خوشحالی هواداران می کنیم و امیدواریم با کسب نتایج مطلوب دل مردم را شاد کنیم.

 فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال از ششم آبان ماه آغاز خواهد شد که بازی تیم شهرداری گرگان مقابل تیم شیمیدر به تعویق افتاده است. بر این اساس، نخستین بازی نماینده گرگان، دهم آبان ماه در مقابل شهرداری اراک خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز