رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس:

رقابت های اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس در آینده نزدیک برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۴:۲۰
کد خبر: ۴۷۲۱۲۴
رقابت های اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس در آینده نزدیک برگزار می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد با اعلام آمادگی فدراسیون برای محول کردن مسئولیت های این مسابقات به استان گلستان، در آینده نزدیک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،ابراهیم غفاری اظهارکرد: مشکل پیچیده و طولانی مدت مالکیت مجموعه های اسب سواری شهرهای استان با شرکت تجهیز و نوسازی اماکن ورزشی به مراحل پایانی رسیده است و امیدواریم این مشکل بدون وارد شدن آسیب به ورزش سوارکاری در استان گلستان با سرانجام مطلوب به پایان برسد.

وی بیان کرد: لایحه واگذاری مدیریت مجموعه های سوارکاری گلستان به اداره کل ورزش و جوانان از سوی وزارت ورزش تحویل دولت شد و با طی شدن فرایندهای قانونی، در انتظار تصویب آن در هیات دولت هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس افزود: آمادگی در اختیار گرفتن یک ساله این کورس و برگزاری مسابقات اسبدوانی را داریم تا با مشخص شدن تکلیف نهایی آن، از سال های آینده با قدرت و برنامه ریزی بهتر و مطلوب تر، این رقابت ها را که طرفداران فراوانی در گلستان دارد، برگزار کنیم.

غفاری ادامه داد: مشکلی برای برگزاری کورس در پاییز امسال نیز نداریم و با هماهنگی سه شهرستان آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس ، این مسابقات را با کیفیت مطلوب برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: یکی از مشکلات برگزاری کورس پاییزه امسال، نبود امکانات و تجهیزات نرم افزاری اولیه برگزاری آن به دلیل خارج کردن تجهیزات رایانه ای توسط مدیریت قبلی است که با وجود هزینه حدود 2 میلیارد ریالی، مشکلی برای تامین و تجهیز دوباره کورس نداریم.

به گفته وی؛ نمی دانیم این تجهیزات خارج شده از کورس متعلق به فدراسیون سوارکاری بوده یا در مالکیت مدیریت پیشین قرار داشت، اما در هر صورت راه اندازی مجدد این سیستم های نرم افزاری به زمانی حداقل 3 هفته ای احتیاج دارد.

استان گلستان یکی از مراکز اصلی برگزاری مسابقات سوارکاری در فصول گوناگون است، شهرستان های گنبدکاووس، بندرترکمن و آق قلا از مجموعه های سوارکاری برخوردار هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز