معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس:

با پیوستن سرمایه گذار ثانویه، مشکلات طلبکاران موج های آبی گنبد رفع می شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۴:۳۴
کد خبر: ۴۷۳۲۵۰
با پیوستن سرمایه گذار ثانویه، مشکلات طلبکاران موج های آبی گنبد رفع می شود
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس گفت: مشکل اصلی پروژه موج های آبی گنبد کاووس توقیف آن است و دلیل آن هم اشتباهات محاسباتبی و سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا،فرهاد شیبک اظهارکرد: اشتباهات محاسباتی و شیوه سرمایه گذاری اشتباه علت توقیف و رکود پروژه موج های آبی گنبد است.

وی افزود: سرمایه گذار اصلی این پروژه سرمایه گذاری هایی در بازار انجام داده است که جواب نداده و باعث شده به علت شکایت بعضی طلبکاران این پروژه توقیف شود. 

وی ادامه داد: نمایندگان سرمایه گذار اصلی بطور مستمر در حال رایزنی و تلاش برای حل مشکلات در بازار، ادارات و بانک ها هستند.   

شیبک خاطرنشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته امیدواریم سرمایه گذار ثانویه به این پروژه اضافه شود و با کمک سهامداران، این پروژه دوباره وارد مرحله ادامه کار شود و به اتمام و بهره برداری برسد.   

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبد کاووس تصریح کرد: تا با امروز چندین جلسه در ارتباط با این موضوع با سرمایه گذار اصلی ، سهام داران و مسئولین مرتبط برگزار کرده ایم. 

وی در ادامه با بیان اینکه در جلسه روز گذشته راه های رفع مشکل حقوقی را بررسی کرده ایم، گفت: نماینده دادستان گنبد، پنج نفر از نمایندگان‌سهامداران و نماینده سرمایه گذار اصلی در این جلسه حضور داشتند. 

وی در پایان بیان کرد: طلبکاران اصلی این پروژه بیرونی و جمعی از بازاریان هستند که به دنبال احقاق حق خود بوده و امیدواریم به زودی با تدابیری که اندیشیده شده و پیوستن سرمایه گذار ثانویه، مشکل مطالبات آنان‌ حل شده و پروژه برای ادامه کار رفع توقیف شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز