رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

کنگره شهدای دانشجو ۱۶ آذر در گرگان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۳:۲۹
کد خبر: ۴۷۴۴۳۵
کنگره شهدای دانشجو ۱۶ آذر در گرگان برگزار می شود
رییس کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان گفت: کنگره شهدای دانشجو ۱۶ آذر در گرگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،علی نجفی نژاد  با بیان اینکه کنگره شهدای دانشجو در روز ۱۶ آذر برگزار می شود، اظهار کرد: طی ۹ ماه گذشته بیش از ۹۵ درصد اقداماتی که در سطح دانشگاه ها در راستای اجلاسیه چهارهزار شهید گلستان برنامه ریزی شده بود، انجام شد و کمیته دانشجویی و اساتید به عنوان نخستین و برترین کمیته اجلاسیه انتخاب شد.

نجفی نژاد افزود: اجلاسیه چهار هزار شهید استان ۲۵ آذرماه برگزار می شود و کمیته دانشجویی و اساتید یکی از کمیته هایی اجلاسیه است که عمده وظایف آن فعالیت های فرهنگی، ورزشی و علمی بوده است که در سطح دانشگاه ها در حال اجراست.

وی اظهار کرد: فعالیت های دانشگاهی به چند دسته تقسیم شده است، فعالیت هایی که دانشگاه محور است، فعالیت هایی که متناسب با شرایط دانشگاه برگزار می شود و فعالیت هایی که در بین دانشگاهی است و بر اساس تقویم زمانبندی برای هر کدام از دانشگاه ها مشخص شده است.

وی با بیان اینکه این کمیته در بین کمیته های اجلاسیه به عنوان نخستین و برترین کمیته از نظر عملکرد و فعالیت شناخته شد، تصریح کرد: در نیم سال گذشته بیش از ۹۵ درصد اقداماتی که در سطح دانشگاه های استان در راستای اجلاسیه برنامه ریزی شده بود، انجام پذیرفت.

نجفی نژاد تاکید کرد: مابقی برنامه های کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه که برگزاری کنگره شهدای دانشجو ، مسابقات قرآنی و المپیاد ورزشی دانشجویی است نیز بزودی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اجرا می شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان درباره مسابقات قرآن و عترت دانشجویی نیز گفت: فراخوان مسابقات قرآنی در بین دانشجویان انجام شده و بزودی در سه محور شفاهی، کتبی و هنری برگزار می شود.

وی در پایان گفت: المپیاد ورزشی این اجلاسیه نیز ویژه خواهران و برادران دانشجو و عضو هیأت علمی از ۱۳ لغایت ۱۸آبان ماه در رشته های تیراندازی، والیبال ،دارت، فوتسال و... برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز