رییس اداره مبارزه اداره کل دامپزشکی استان گلستان:

آغاز واکسیناسیون تب برفکی دام سبک در گلستان

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۹:۳۶
کد خبر: ۴۸۲۴۹۹
آغاز واکسیناسیون تب برفکی دام سبک در گلستان
رییس اداره مبارزه اداره کل دامپزشکی استان گلستان از آغاز فاز جدید واکسیناسیون دامهای سبک علیه بیماری تب برفکی در گلستان همزمان با سایر استانهای کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر نیرومند اظهار کرد: با توجه به ماهیت و اهمیت ویژه بیماری تب برفکی و رسالت اداره کل دامپزشکی استان در راستای تامین بهداشت و فرآورده های خام دامی از طریق کنترل بیماریهای واگیر دامی و همچنین در راستای رسیدن به اهداف کنترلی بیماری تب برفکی طرح واکسیناسیون جمعیت گوسفند و  بز استان علیه بیماری تب برفکی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مایه کوبی جمعیت گوسفند و بز استان علیه بیماری تب برفکی در سطح روستاها از تاریخ 20 آبان ماه سال جاری به مدت 25 روز کاری با توان اکیپهای واکسیناسیون بخش دولتی و خصوصی آغاز شده است،افزود: طرح واکسن و عملیات واکسیناسیون بصورت رایگان انجام می شود.

رییس اداره مبارزه اداره کل دامپزشکی استان در ادامه تصریح کرد: اکیپهای نظارتی این اداره کل همانند فازهای قبلی، بر عملکرد فنی و کیفی اکیپهای واکسیناسیون نظارت لازم را اعمال خواهند کرد.

نیرومند در پایان از دامداران خواست، به منظور افزایش  سرعت و دقت طرح با کارشناسان دامپزشکی در طول اجرای طرح همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز