نایب رئیس هیات کبدی گلستان:

دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی بانوان در گرگان آغاز شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۸۵۸۴۲
دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی بانوان در گرگان آغاز شد
دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی زنان کشور روز چهارشنبه به میزبانی شهرستان گرگان و با دیدار تیم گلستان و خراسان رضوی آغاز شد، تیم گلستان پیروز قاطع این دیدار بود.

به گزارش خبرگزاری برنا،اعظم مقصودلو نایب رئیس هیات کبدی گلستان در این زمینه گفت: در این رقابت ها تیم های گلستان، دانشگاه آزاد (تهران)، ایلام، مرکزی، کرمانشاه و خراسان رضوی حضور داشته و به مدت 3 روز رقابت های خود را در سالن تختی گرگان برگزار می کنند.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان بیان کرد: در اولین مسابقه این مرحله که صبح امروز برگزار شد، تیم گلستان با نتیجه 51 بر 13 نماینده خراسان رضوی را مغلوب کرد.

سرمربی تیم کبدی بانوان گلستان افزود: تهران - ایلام و دانشگاه آزاد تهران - کرمانشاه ، برگزار کنندگان دیگر مسابقه های روز اول این رقابت ها خواهند بود.

مقصودلو به انگیزه فراوان شاگردانش برای کسب عنوان قهرمانی در پایان این رقابت ها نیز اشاره کرد و گفت: همانند دوره های قبل که گلستان از تیم های مدعی قهرمانی بود، امسال هم کسب این عنوان و دفاع از اعتبار ورزش استان را هدف قرار داده ایم.

نائب رئیس کبدی گلستان بیان کرد: تیم این استان در همه دوره های گذشته به جز 2 دوره موفق به کسب قهرمانی لیگ شده است که تلاش می شود بار دیگر این افتخار نصیب ورزش گلستان شود.

 

نظر شما