رئیس برنامه و بودجه گلستان:

مطالبات نیروهای شرکتی راه و شهرسازی گلستان تا پایان آذرماه پرداخت می‎شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۸۶۷۹۹
مطالبات نیروهای شرکتی راه و شهرسازی گلستان تا پایان آذرماه پرداخت می‎شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: نیروهای شرکتی راه و شهرسازی استان گلستان ۶ میلیارد تومان مطالبات دارند که تا پایان آذر ماه پرداخت می‎شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین پیش‌قدم در جلسه شورای مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور دچار مشکل اعتبارات و عدم تحقق منابع است، خوشبختانه این مسئله سبب عدم نقص پیشرفت نشده و مدیران وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی افزود: با انعقاد قرارداد با اداره‌کل راه و شهرسازی، تا حدودی مشکل حقوق کارمندان شرکتی برطرف شده و تاکنون یک میلیارد و 700 از اعتبارات استانی و همین میزان از طرف شرکت در چند روز پرداخت می‎شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان ادامه داد: کل حقوق کارمندان راه و شهرسازی شرکتی که معوقه است، 6میلیارد تومان است که با پرداخت 2 مورد حدود 50 درصد آن پرداخت و بقیه هم تا پایان آذر ماه پرداخت می‎شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در شرایط بحرانی در استان گلستان با کمبود نیروی انسانی روبه‌رو نبودیم.

پیش‌قدم اظهار داشت: در برنامه ششم قرار است 80 هزار هکتار تغییر الگوی کشت داشته باشیم و از سال گذشته قرار بود 510 مهندس و مروج کشاورزی در منطقه استان گلستان قرار گیرند که لازم است چنین شرایط بحرانی به این افراد نیز اطلاع‎رسانی شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: 92 محصول کشاورزی در استان تولید می‌شود که در برخی از آن‌ها جزو رتبه‌های برتر کشور هستیم، همچنین با توجه به اینکه بیشتر محصولات کشت شده در استان استراتژیک است، مبلغ خاصی به آن تعلق نمی‌گیرد.

بارش برف از 3 روز قبل در استان گلستان آغاز شده و در این مدت دمای هوا به شدت کاهش یافته و در برخی مناطق کوهستانی ارتفاع برف تا دیروز به بیش یک متر رسید و مردم استان دمای 14 درجه زیر صفر را نیز تجربه کردند.

 

 

نظر شما