حواشی بازی بسکتبال شهرداری گرگان و شیمیدر؛

تماشاگران خواستار استعفای کادرفنی تیم شهرداری گرگان شدند

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۶:۰۲
کد خبر: ۴۸۸۸۹۹
عده کثیری از تماشاگران تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از پنجمین شکست متوالی این تیم خواستار کناره گیری کادرفنی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، بازی معوقه هفته نخست لیگ برتر بسکتبال عصر پنجشنبه میان تیم های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران برگزار شد که با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید.

این بازی که در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد در نهایت با نتیجه ۸۷ بر ۵۹ به سود تیم تهرانی اتمام یافت تا نماینده بسکتبال گرگان پنجمین شکست متوالی خود را تجربه کند.

این بازی با حاشیه هایی نیز همراه بود که گزیده ای از آن در ادامه می آید.

محمد حسین پور و مهدی برون دو بازیکن تیم شهرداری گرگان به علت خروج نامشان از فهرست تیم نتوانستند بازی کنند. این دو ابتدا در جایگاه خبرنگاران حضور یافته و پس از مدتی راهی جایگاه ویژه شدند. این درحالی است که گفته می شود مهدی برون با آسیب دیدگی روبه رو است.

همچنین راول مارشال بازیکن پورتوریکویی و جدید تیم شهرداری که همراه با تیم درحال گرم کردن بود به علت آماده نشدن کارت بازی نتوانست برای نخستین بار با پیراهن تیم گرگان به میدان برود. کادرفنی شهرداری تا آخرین لحظه امیدوار به رسیدن وی به بازی بودند اما در نهایت نام وی از لیست خارج شد.

در بین بازیکنان تیم شیمیدر تهران، نیما بخشی و ایمان زندی سابقه بازی در تیم شهرداری گرگان را داشته اند. به همین علت این دو پیش از شروع بازی مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.

بازی قرار بود راس ساعت ۱۶ آغاز شود اما با تاخیر ۱۵ دقیقه شروع شد.

نخستین امتیاز بازی را تیم میهمان به دست آورد. «کاوینگتون» گارد امریکایی تیم شیمیدر در ثانیه ۴۰ با یک پرتاب راه دور سبد تیم میزبان را فتح کرد. این اتفاق برای تیم میهمان پس از ۹۰ ثانیه و با دست های تونسینیچ کروات رقم خورد.

در صحنه ای از کوارتر نخست مصطفی هاشمی سرمربی شیمیدر نسبت به تعداد خطاهای تیمش معترض بود و اعتقاد داشت تیم وی چهار خطا مرتکب شده و نباید پرتاب در اختیار تیم حریف قرار بگیرد اما نظر داوران برعکس نظر وی بود.

در لحظاتی که تیم شهرداری امتیازات خوبی کسب می کرد و از شیمیدر پیش افتاده بود، اسلم دانک زیبای «تونسینیچ» تماشاگران را به وجد آورد.

به شهادت برخی تماشاگران حاضر در سالن در دقایق انتهایی کوارتر نخست، کرم احمدیان بازیکن باتجربه تیم شهرداری نسبت به تعویض سرمربی معترض شد.

واکنش هواداران به داور سابق

امیرحسین صفرزاده مدیر تیم شیمیدر که تماشاگران گرگانی خاطره خوشی از آخرین قضاوت وی در گرگان ندارند در یک صحنه که به سمت میز داوران رفته بود با واکنش هواداران روبه رو شد.

در کوارتر سوم ورق بازی برگشت و تیم شهرداری که امتیازات بالایی پیش بود به ناگاه نتیجه تغییر کرد به طوری که تماشاگران درخواست زمان استراحت از کادرفنی داشتند که این اتفاق با تاخیر رخ داد.

مهدی شیرجنگ تنها بازیکنی بود که دیسکالیفه شد. این بازیکن تیم شهرداری پس از گذشت کمتر از سه دقیقه از کوارتر چهارم به علت پایان یافتن خطاهای انفرادی زمین بازی را ترک کرد.

درگیری فیزیکی یکی از بازیکنان با تماشاگران

در نیمه های کوارتر چهارم که اختلاف همینطور افزایش می یافت و به ۱۶ رسیده بود، هواداران خشمگین بسکتبال گرگان شعارهایی علیه کادرفنی سردادند و خواستار کناره گیری آنها شدند.

اختلاف بازی به حدی بالا و غیرمنتظره بود که در دقایق پایانی هاشمی سرمربی شیمیدر ترجیح داد از بازیکنان جوان تر که بازی به آنها نرسیده بود استفاده کند. هاشمی به تمامی ۱۲ بازیکن خود بازی داد.

همچون هفته های گذشته کادر تیم شهرداری ترجیح داد بازهم از پوریا غنودی و دانیال ایزدپناه دو بازیکن بومی خود استفاده نکند. جالب آنکه محمد شاهسوند نیز ۴۰ دقیقه روی نیمکت حضور داشت.

پس از پایان نیز فضای سالن ملتهب بود؛ هواداران گرگانی که در سالن باقی مانده بودند به شعارهای خود ادامه می دادند. حضور آنها تا اندازه ای ادامه یافت که با دخالت ماموران نیروی انتظامی و خاموشی چراغ های سالن مجبور به ترک محل برگزاری شدند.

در این میان گفته می شود، مجید قاسم زاده بازیکن تیم شهرداری با یکی از تماشاگران درگیری فیزیکی داشته است.

سید زمان حسینی کمک مربی شهرداری پس از گذشت نیم ساعت از بازی میان خبرنگاران آمد و ضمن بیان اینکه به تماشاگران حق می دهد که ناراحت باشند گفت: اگر همه بازی ها را نیز واگذار کنیم اتفاقی نمی افتد و باید به فکر پلی آف باشیم!

برخی از اعضای شورای شهر گرگان که بازی را از نزدیک تماشا می کردند پس از پایان به میان تماشاگران رفتند و از نتایج تیم ابراز تاسف کردند.

مجید قاسم زاده از شهرداری، کیوان ریاعی و نیکولاس کاوینگتون از شیمیدر بازیکنانی بودند که اثرگذاری آنها منفی اعلام شد!

با ثبت پنجمین شکست متوالی، تیم شهرداری گرگان در انتهای جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر باقی ماند که این نتایج ضعیف ترین شروع این تیم در سال های اخیر بوده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز