بیش از ۷۲ هزار نفر در سه ماهه نخست امسال مخاطب سینماهای گلستان

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۱:۳۸
کد خبر: ۵۹۷۴۹۸
بیش از ۷۲ هزار نفر در سه ماهه نخست امسال مخاطب سینماهای گلستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تعداد تماشاگران سینماهای استان در سه نخست سال جاری را بیش از ٧٢ هزار نفر اعلام کرد و گفت: سالن شماره یک سینما کاپری گرگان بیشترین تعداد تماشاگر را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حجت ‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت افزود: سالن شماره یک سینما کاپری گرگان ٢٩ هزار و ٤٣٣ تماشاگر داشته که پس‌ از آن سالن شماره یک سینما عصر جدید گرگان با ١١ هزار و ٥٩٨ تماشاگر و سینما هجرت گنبد با ٩ هزار و ٢٥٣ نفر بیشترین تماشاگر را در مقایسه با سایر سینماهای استان داشته‌ اند.

وی بیشترین تعداد تماشاگران سینما را در فروردین ٩٦ اعلام کرد و گفت: ٣١ هزار و ١٩٩ نفر در این ماه از فیلم‌های سینمای استان دیدن کردند.

 این مسئول گلستانی مبلغ فروش بلیط سینماهای استان را در سه ماه نخست سال جاری ٣ میلیارد و ٨٨٦ میلیون و ٢٥٠ هزار ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین فروش بلیط نیز در فروردین اتفاق افتاده که مبلغ آن ‌یک میلیارد و ٧٢١ میلیون و ٦٣٠ هزار ریال بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بابیان اینکه ١٠٠ درصد سینماهای استان دیجیتال هستند، افزود: سینما در شهرهای گرگان، گنبد کاووس، آزادشهر، بندر ترکمن و علی‌آباد کتول فعال است.

وی در ادامه به فروش بلیط نیم‌بهای سینما در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: برای استفاده بیشتر خانواده‌ها از این فضای فرهنگی به‌ صورت مشخص در هر شهرستان یک روز بلیط نیم‌بها در سینما به فروش می‌رسد.

فضیلت اضافه کرد: روزهای یکشنبه و سه‌شنبه بلیط سینمای هجرت گنبد کاووس نیم‌بها به فروش می‌رسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: در شهرهای گرگان، بندر ترکمن، علی‌آباد کتول و آزادشهر روز سه‌شنبه بلیط سینما به ‌صورت نیم ‌بها به فروش می‌رسد تا شهروندان با خانواده‌های خود در این فضاهای فرهنگی حاضرشده و از تماشای فیلم لذت ببرند.

 

نظر شما