خلیج فارس از ظهر پنج‌شنبه مواج می‎شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۹۶۹۰
خلیج فارس از ظهر پنج‌شنبه مواج می‎شود
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ظهر فردا پنج شنبه و طی روز جمعه با افزایش سرعت جریانات شمال غربی در سواحل شمالی و مرکزی استان، دریا به نسبت مواج و متلاطم می‎شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ پیام مساعدی گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی جوی و دریایی نشان می دهد از امروز تا روز جمعه دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و در برخی نقاط استان دمای هوا به آستانه ۵۰  درجه می‌رسد.

او بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و خورموج با ۴۳ و بوشهر، خارگ و عسلویه با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی و از بامداد فردا در شمال خلیج فارس همراه با افزایش سرعت باد پیش بینی می‎شود.

او اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از فردا در شمال خلیج فارس، شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۷ دقیقه بامداد ، مد دریا ساعت ۱۰:۲۸ و جزر دوم دریا ساعت ۱۸:۱۷ خواهد بود.

نظر شما