این عروس ۸ داماد را بدبخت کرده است + عکس

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۸۴۳۶
این عروس ۸ داماد را بدبخت کرده است + عکس
عروس کلاهبردار به روشی خاص پسران جوان را فریب می زد و بعد از نزدیک شدن و ازدواج با آنها نقشه ی خود را عملی می کرد ، این زن جوان در کمتر از 2 سال با 8 مرد جوان ازدواج کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پلیس تایلند در جستجوی عروس ازدواج های سریالی که در طول 2 سال چندین بار ازدواج کرده بود به واقعیت های عجیبی در مورد او رسید.

"نامون بوآیای" عروس 32 ساله خانواده ی تایلندی تحت تعقیب پلیس بود چرا که شگرد مخصوص او برای فریب و ازدواج مردان جوان فاش شده و حالا اکثر کاربران فضای مجازی او را می شناختند.

 عروس فراری به عنوان تبهکار حرفه ای در فضای مجازی معرفی شد تا افرادی که او را می شناسند و یا دیده اند به پلیس تایلند گزارش دهند.

به گفته ی منابع این کشور این زن جوان با هدف کلاهبرداری به مردان نزدیک می شده و با آنها ازدواج می کرد ، مدتی بعد به دلایل مختلف با گرفتن مهریه یا سرقت پول از داماد جوان ناپدید می شد.

یکی از مردان جوان که فریب او را خورده بود به پلیس گفته است که این زن به بهانه ی باردار بودنش پول زیادی از او دریافت کرده و بعد از چند روز کاملا ناپدید شده است . او در مورد روش کلاهبرداری عروس فراری گفت :چند روز به بهانه بد بودن حالش تصمیم گرفت تا به خانه خواهرش برود ، خواهری که من محل زندگی او را نمی شناختم و تنها در مراسم ازدواجمان او را دیده بودم برای همین مقدار زیادی پول از من گرفت و رفت . زمانی که با او تماس گرفتم خواهرش پاسخ داد و گفت که نوزاد سقط شده و وضعیت روحی خواهرش نامناسب است بهتر است چند روزی با او تماس نداشته باشم . بعد از چند روز دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم تا اینکه تصویرش را در فیس بوک به عنوان عروس کلاهبردار دیدم.

نظر شما
پرونده ویژه