۱۳ جاده در کشور به دلیل کاهش ایمنی مسیر‌ مسدود هستند!

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۵۳۳۱
۱۳ جاده در کشور به دلیل کاهش ایمنی مسیر‌ مسدود هستند!
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد 13 جاده، از بارش برف و باران در محور‌های هراز و کندوان،‌ آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت خبر داد.

به گزارش برنا؛ ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده فرعی شمشک-دیزین و جاده شهداد - نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی با اشاره به انسداد محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد‌ افزود: محور گنج نامه-تویسرکان در استان همدان نیز فعلا مسدود است و تردد از محور جایگزین همدان-جوکار-تویسرکان و همدان-اسدآباد-تویسرکان انجام می‌شود.

محرابی‌نیا با اشاره به انسداد محور پونل - خلخال در استان گیلان گفت: محور وازک-بلده در مازندران، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از انسداد محور سروآباد-پاوه به دلیل نبود ایمنی خبر داد و گفت: محور گناوه-بوشهر در مسیر رفت و برگشت نیز مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بزرگراه گناوه - برازجان- بوشهر انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر همچنین محور پدافند جنوب غرب - امیدیه‌ در استان خوزستان‌ و محور ایرانخواه - تکاب در استان کردستان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز