فردا یخ‌بندان و دمای زیر صفر در ۲۶ مرکز استان کشور / آلودگی مجدد هوای کلان‌شهرها از ۱۷ دیماه

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۱۵۱۵۵
فردا یخ‌بندان و دمای زیر صفر در ۲۶ مرکز استان کشور / آلودگی مجدد هوای کلان‌شهرها از ۱۷ دیماه
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اعلام یخ‌بندان و دمای زیر صفر در ۲۶ مرکز استان گفت: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مجدداً از روز چهارشنبه ۱۷ دی به بعد با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مواجه هستیم.

به گزارش برنا؛ صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط خراسان شمالی، بارش باران وزش باد و در نقاط سردسیر بارش برف داریم.

وی ادامه داد: روز سه شنبه ۱۶ دی بارش پراکنده و خفیف در مناطقی که ذکر شد خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا ظهر فردا دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: در سه روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

ضیائیان افزود: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سایر مناطق کشور تا تا پایان هفته جوی آرام خواهیم داشت، گفت: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مجدداً از روز چهارشنبه ۱۷ دی به بعد با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مواجه هستیم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز سه شنبه ۱۶ دی صاف گاهی با وزش باد در برخی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا روز جمعه آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی خواهد بود بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۹ درجه و یک درجه زیر صفر خواهد بود.

ضیائیان گفت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و تبریز و بیرجند با کمینه دمای ۱۰ درجه زیر صفر و شهرکرد با کمینه دمای ۱۳ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پایان اظهار کرد: روز آینده در ۲۶ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز