آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۱۹ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۳۳۳۴۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۱۹ بهمن ۹۹
با خیز انتشار ویروس کرونا در استان بوشهر روند ابتلا به این بیماری صعودی شد و نشان از آغاز موج جدید بیماری کرونا در این استان است.

به گزارش برنا؛ براساس بررسی‌ آمارها از 10 شهرستان استان بوشهر 80 درصد آن در رنگ آبی قرار دارد و با افزایش آمار بستری‌ها در شهرستان بوشهر، این شهرستان از وضعیت آبی خارج‌ شد و در مرحله هشدار قرار گرفت.

رشد نسبی در بیماران قطعی کرونایی در استان بوشهر نشان از خیز مجدد کرونا و آغاز موج جدید در انتشار این ویروس و یک زنگ خطر محسوب می‌شود که برای جلوگیری از پیک جدید کرونایی باید اقدامات اساسی انجام شود.

در 2 تا 3 هفته‌ گذشته روند ثابتی در ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر ثبت شد ولی اکنون آغاز یک روند صعودی مشاهده می‌شود.

ابتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر روند صعودی گرفت

بر اساس اعلام دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر در 15 روز اخیر9 روز بدون مرگ کرونایی در استان بوشهر ثبت شد و روند فوتی کرونایی در استان بوشهر در 2 ماه اخیر نزولی بوده و همین روند ادامه دارد.

سعید کشمیری با تأکید بر رعایت دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا از جمله استفاده مستمر از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در همه سطوح جامعه اظهار کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی مناسب در استان بوشهر و تعطیلی چندروزه هفته جاری اگر روند مسافرت به استان بوشهر افزایش یابد نگرانی در افزایش ابتلا به بیماری کرونا چند برابر می‌شود.

او با تأکید بر نقش مهم اجرای طرح شهید سلیمانی در شناسایی بیماران کرونایی و جلوگیری از انتشار آن گفت: در طرح شهید سلیمانی که با همکاری بسیج، هلال احمر و  جهادگران در حال اجرا است ضمن شناسایی کانون‌های جدید بیماری کرونا زمینه قطع انتقال ویروس کرونا فراهم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز