مددجویان کمیته امداد کرمانشاه تا ۱۵ اسفند فرصت دریافت سبد معیشتی دارند

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۹۶۷۷
مددجویان کمیته امداد کرمانشاه تا ۱۵ اسفند فرصت دریافت سبد معیشتی دارند
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کرمانشاه با بیان اینکه ۱۳ هزار خانوار مددجو در استان از دریافت سبد معیشتی جا مانده‌اند، گفت: این مددجویان تا ۱۵ اسفند ماه فرصت دارند که برای دریافت سبد معیشتی به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند.

به گزارش برنا؛ محمود رضایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال‌جاری ۶۵ هزار سبد معیشتی بین خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه توزیع شده، گفت: طبق آخرین آمار ۱۳ هزار خانوار مددجو در شهرستان کرمانشاه و برخی دیگر از شهرستان های استان از دریافت سبد معیشتی جا مانده اند که تا ۱۵ اسفند ماه فرصت دارند که برای دریافت سبد معیشتی به فروشگاه های رفاه مراجعه کنند.

او با اشاره به اینکه فروشگاه های رفاه در شهر کرمانشاه در شهرک های دولت آباد، کیهانشهر و بلوار طاق بستان واقع شده، عنوان کرد: مددجویان مشمول سبد معیشتی می توانند با در دست داشتن کارت بانکی صندوق امداد ولایت و کارت ملی سرپرست خانوار به نزدیکترین فروشگاه محل سکونت خود مراجعه کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه از مددجویان خواست دستورالعمل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در زمان دریافت سبد کالا را رعایت کنند.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۸۴ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز