پیش‌بینی باران و وزش باد شدید تا آخر هفته در برخی استان‌های کشور

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۶۱۱۰
پیش‌بینی باران و وزش باد شدید تا آخر هفته در برخی استان‌های کشور
سازمان هواشناسی با پیش بینی باران،‌رعدوبرق و وزش باد شدید از امروز تا چهارشنبه در برخی استان‌ها از وزش باد شدید طی امروز در ۱۰ استان از جمله تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی،‌ خراسان جنوبی، نیمه شمالی کرمان، شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات مازندران و شمال شرق تهران و بخش‌هایی از مرکز کشور رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

فردا یکشنبه 29 فروردین در برخی مناطق مازندران، گیلان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، شمال و شمال غرب فارس، نیمه شمالی کرمان و ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و در برخی مناطق رگبار، رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی  دوشنبه در خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، تهران، البرز، کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است. روز سه شنبه همین شرایط در برخی مناطق شمال غرب روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و پایدار خواهد بود.روز چهارشنبه اول اردیبهشت 1400 دربرخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین از اوایل وقت امروز در استان‌های سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، شمال مرکزی، شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی شده است. امروز مناطق مرکزی و شرقی خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

 

نظر شما