روند بستری‌های کرونایی در مازندران نزولی شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۱۷۸۱
روند بستری‌های کرونایی در مازندران نزولی شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تداوم روند نزولی بستری‌های کرونایی در این استان خبرداد.

به گزارش برنا؛ با وجود اینکه در بسیاری از مراکز درمانی سانتر کرونا، تخت‌های آی سی یو پر شده، روند شیوع و ابتلای کرونا در مازندران نزولی است و تعداد بستری‌های کرونایی در این استان به ۱۲۹۱ بیمار رسیده است.

سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۲۰۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

او تصریح کرد: هم اکنون ۱۰۲۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۱۵ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر، بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۲۶۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید بستری و ۴۲ بیمار هم ترخیص شدند. ۵۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 هم‌اکنون ۱۲۹۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

نظر شما