آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۴۶۹۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
روند نزولی شیوع و بستری‌شدگان کرونایی در مازندران، همچنان ادامه دارند، تعداد افراد بدحال کرونایی نیز روند کاهشی داشته و محدودیت‌ سفر به این استان تا به این لحظه پا بر جاست.

به گزارش برنا؛ سیدعباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۲۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۱۷۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

او تصریح کرد: هم اکنون ۷۳۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۸۳ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، نیز اعلام کرده که در حال حاضر ۱۹۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید بستری و ۵۷ بیمار هم ترخیص شدند. ۴۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران نیز به این نکته اشاره کرده که، تصمیم  درباره سفر به مازندران یا ممنوعیت ورود به استان در تعطیلات عید فطر با ستاد ملی کرونای کشور و استان است.

او همچنین گفته که هیچ گونه تغییری در محدودیت‌های تردد کرونایی در استان تاکنون به پلیس اعلام نشده است و تمامی مبادی ورودی مازندران همچنان به روی خودروهای غیربومی مسدود است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز