با این راهکار‌ها از خروپف‌های شبانه جلوگیری کنید

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۷۸۰۲
با این راهکار‌ها از خروپف‌های شبانه جلوگیری کنید
راهکار‌های ساده‌ای برای کاهش صدای آزار دهنده خرناس وجود دارد که یکی از متخصصین آن‌ها را توضیح داده و در ادامه آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

به گزارش برنا؛ بر اساس تحقیقات انجام شده، در کشور انگلستان ۲۰ میلیون نفر با مشکل خواب ناشی از خرناس شریک زندگیشان دست و پنجه نرم می‌کنند. راهکار‌های ساده‌ای برای کاهش این صدای آزار دهنده وجود دارد که یکی از متخصصین آن‌ها را توضیح داده و در ادامه آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

جوی ریچارد که نام این متخصص است می‌گوید: «خرناس می‌تواند برای همه پیش بیاید، آن به رژیم غذایی فرد، چگونگی خوابیدن او و مکان خارج شدن خرناس از دهان یا بینی بستگی دارد.»

وی در ادامه ۴ نکته را بیان می‌کند که به سادگی می‌شود از آن‌ها در خانه استفاده کرد. یکی از این راهکار‌ها استفاده از بالش بدن است.

او در این باره می‌گوید: «مردم تصور می‌کنند بالش بدن فقط راحت است. اما آن‌ها بسیار بیشتر از آن هستند. مشابه بالش بارداری، این بالش از برگشت فرد به پشت جلوگیری می‌کند.»

او ادامه می‌دهد: «بیشتر کسانی که خروپف می‌کنند کسانی هستند که به پشت خود می‌خوابند و این باعث می‌شود تا گلو و بینی آن‌ها در هنگام خواب به لرزه دربیاید.»

او در ادامه اذعان کرد: «بالش بدن در شب و هنگامی که فرد به طور ناخودآگاه در خواب غلت می‌زند از این کار جلوگیری کرده و باعث می‌شود فرد به پهلو بخوابد و این باعث می‌شود که فرد صدای بسیار کمتری از خود تولید کند.

نظر شما