آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۰۵۹۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
دوباره کرونا در مازندران در مرحله سراشیبی قرار دارد و بسیاری از شهرستان‌های این استان نیز در نرم‌افزار ماسک، به رنگ‌ زرد در آمده‌اند، موضوعی که نشان می‌دهد روند شیوع کرونا در این استان کاهشی و با ثبات است و این بار، مردم و مسئولان در کنار یکدیگر، از ورود موج پنجم این ویروس به استان جلوگیری کنند.

به گزارش برنا؛ سیدعباس موسوی رئیس، دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرده که، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

او تصریح کرده که، در همین مدت تعداد ۱۰۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرده، هم اکنون ۴۴۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۰ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید بستری و ۲۰ بیمار هم ترخیص شدند، همچنین ۳۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز