طلاق عجیب تازه عروس و داماد به خاطر توالت!

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۷:۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۵۲۹۰
طلاق عجیب تازه عروس و داماد به خاطر توالت!
یک زوج جوان به دلیل مشکلی عجیب و خاص در نوع خود از یکدیگر طلاق گرفتند. علت طلاق تازه عروس و داماد هندی شاید برای اولین بار در جهان خبرساز شد.

به گزارش برنا؛ تا پیش از این خبرهای زیادی در رابطه با جدایی های زوجین شنیده بودیم که به علت مشکلات مالی ، اعتیاد ، خیانت و دهها دلیل دیگر یک زندگی مشترک را به پایان رسانده بود اما یک تازه عروس و داماد به دلیل مشکل توالت به زندگی مشترک خود خاتمه دادند .زوج جوانی که به تازگی ازدواج کرده بودند کارشان به طلاق کشید ، طلاقی که inidian times  ان را عجیب ترین طلاق بین زوج های هندی معرفی کرد.

یکی از اهالی روستای بیهار در هندوستان به دلیل مشکل توالت از هم جدا شدند. زن جوان می گوید:شوهرم هیچ اقدامی برای ساخت یک دستشویی در داخل خانه نمی کرد و از همان روزهای اول زندگی به من گفت که باید در بیرون خانه و جایی که حتی یک سقف و دیوار هم ندارد به دستشویی بروم . بارها از او به طرق مختلف خواهش کردم تا در یک گوشه از فضای خانه دستشویی بسازد اما هیچ توجهی نکرد . من مجبور بودم به جای توالت به زمینی که کنار خانه مان بود بروم و برای همین بارها و بارها صاحب زمین به من توهین کرد و درگیری ایجاد شد اما همسر بی خیال من همچنان قصد رفع مشکل را نداشت . این زوج جوان که 2 ماه پیش ازدواج کرده بودند حالا به دلیل کمبود امکانات و نداشتن یک توالت در خانه از هم جدا شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز