اگر به این ماده غذایی حساسیت دارید، واکسن کرونا نزنید!

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۳۶۱۵
اگر به این ماده غذایی حساسیت دارید، واکسن کرونا نزنید!
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: افرادی که بیماری حاد تب‌دار دارند و یا افرادی که به تخم‌مرغ حساسیت شدید دارند، نباید واکسن کرونا تزریق کنند.

به گزارش برنا؛ سارا شاه‌آبادی گفت: منع مصرف تزریق کرونا برای افراد نداریم به جزء در افرادی که در حال حاضر مبتلا به کرونا هستند و یا افرادی که بیماری حاد تب‌دار دارند و یا افرادی که حساسیت شدید به تخم‌مرغ دارند که نباید واکسن تزریق کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که به دلایل مختلف داروهای کورتون و یا سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده کردند منع تزریق مطلق ندارند می‌توانند با مجوز پزشک مصرف داروها را متعادل کنند و یکی دو هفته بعد از تزریق واکسن میزان داروی مورد نیاز را مصرف کنند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: افرادی که سن بالای 60 سال دارند و واکسن‌هایی بر پایه ویروس غیرفعال همچون سینوفارم، برکت و بهارات تزریق کرده‌اند و چهار ماه از نوبت دوم گذشته، برای تزریق نوبت سوم اقدام کنند.

وی یادآور شد: افرادی که هم ۶ ماه از تزریق واکسن اسپوتنیک و آسترازنکا گذشته نوبت یادآور آن را تزریق کنند.

شاه‌آبادی در پایان گفت: در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تمام امکانات برای پوشش حداکثری واکسن در سطح استان بسیج شده به طوریکه در روستاها و مناطق حاشیه شهر واکسیناسیون به صورت خانه به خانه انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز