۳ خوراکی هیجان‌انگیز که در سال ۲۰۲۲ محبوب می‌شوند

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۵۳۵۶
۳ خوراکی هیجان‌انگیز که در سال ۲۰۲۲ محبوب می‌شوند
سایت محبوب پینترست (Pinterest) تحلیل پیشگویانه‌ای از ترندهای سال ۲۰۲۱ انجام داده تا به اینجا برسد که در سال ۲۰۲۲ چه اتفاقی می‌افتد که نتایج این تحلیل از اطلاعات ۴۰۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی استخراج شده است.

به گزارش برنا؛ پینترست اخیرا گزارش کامل این تحلیل را منتشر کرده و از ترندهای عجیبی مثل موی اختاپوس گفته است. اما در میان این ترندها ۳ خوردنی و نوشیدنی هم قرار دارند. این‌ها چیزهایی است که بر اساس پیش‌بینی تحلیلی پینترست درباره آشپزی و البته خوردنی در سال ۲۰۲۲ در این سایت جست‌وجو خواهند شد:

زمان مناسب چای

پینترست اعلام کرده جست‌وجوی عبارت‌هایی مثل زیبایی‌شناسی و مهمانی چای قدیمی‌ به طرز چشمگیری افزایش یافته است. اعضای پینترست همچنین انواع مختلف چای را جست‌وجو کرده‌اند، مثل دمنوش نخود پروانه‌ای که وقتی با لیمو مخلوط می‌شود، رنگش عوض می‌شود. بنابراین پیش‌بینی این سایت این است که موارد مربوط به چای در این سایت در سال ۲۰۲۲ بیشتر شود.

۳ خوراکی هیجان‌انگیزی که در سال ۲۰۲۲ محبوب می‌شوند چای نخود پروانه‌ای

جست‌وجوی انفجاری واژه کیک

حالا که اشتهایتان تحریک شده، وقت کیک است. پینترست پیش‌بینی می‌کند در سال ۲۰۲۲ جست‌وجو برای کیک در این سایت انفجاری باشد! بنابراین برای کیک‌های جالب توجه آماده باشید.  

حالا چه نوع کیک‌هایی در سال ۲۰۲۲ در این سایت بیشتر دیده خواهند شد؟ جست‌وجو برای کیک‌های ضدجاذبه تا ۷۰ درصد بیشتر خواهد شد و کیک‌های سه بعدی و کیک‌های حباب‌دار هم عقب نخواهند ماند. همین‌طور این‌ها هم محبوب خواهند بود: کیک‌های غیرمعمولی و کیک‌هایی که یک اثر هنری محسوب می‌شوند.
۳ خوراکی هیجان‌انگیزی که در سال ۲۰۲۲ محبوب می‌شوند کیک حبابی
۳ خوراکی هیجان‌انگیزی که در سال ۲۰۲۲ محبوب می‌شوند کیک ضدجاذبه

غذاهای سنتی و آبا و اجدادی

دستور پخت‌های سنتی در بین نسل X(متولدین سال‌های ۴۲ تا ۵۷ در ایران) بسیار زیاد شده است. چه به دنبال ریشه‌هایتان باشید و چه در غذاهای فرهنگ‌های دیگر کاوش کنید و به آن احترام بگذارید، غذاهای اجدادی و سنتی در سال ۲۰۲۲ ترند خواهد بود.

پینترست این موضوع را بعد از افزایش ۱۵۰ درصدی در جست‌وجوی عباراتی مثل دستور پخت غذاهای سنتی آفریقای جنوبی و افزایش ۱۲۰ درصدی در جست‌وجوی دستور پخت غذاهای نروژی و افزایش ۳۵ درصدی در جست‌وجوی غذاهای فیلیپینی و محبوب شدن غذاهای روسی و عربی دریافته است.
انتهای پیام

 

نظر شما