مهسا صابری در گفت و گو با برنا از روزمرگی های خود گفت؛

ناگفته های بانوی ملی پوش والیبال ایران!

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۵:۲۳
کد خبر: ۶۱۲۲۸۵
ناگفته های بانوی ملی پوش والیبال ایران!
عضو تیم ملی والیبال ایران گفت: هیچ وقت فکر نمی کردم وارد تیم ملی والیبال بشوم.

امروز شاهد موفقیت های فراوانی از دختران جوانی هستیم که دوشادوش پسران و مردان به سمت علاقه مندی های خود رفته اند و توانسته با اهتمام و پشتکار فراوان، در این مهم پیروز و موفق شوند. امروز، مهسا صابری در خصوص موفقیت ها و علاقه مندی های خود با باشگاه جوانی خبرگزاری برنا به گفت و گو نشسته است.

* شما قبل از والیبال به ژیمناستیک علاقه داشتید؛ چطور شد که ژیمناستیک را کنار گذاشتید و والیبال را انتخاب کردید؟

در سن 6 یا 7 سالگی بود که ژیمناستیک را شرع کردم. این ورزش را در حد استانی آن هم برای آمادگی بدن خودم انجام دادم. اینطور نبود که بخواهم حرفه ای به آن بپردازم. فقط چون کلا خانواده ورزشی داشتم، اطلاع داشتند. معتقد بودند، فرزند اول باید ژیمناستیک کار کند. برای همین هم دو سه سال ژیمناستیک کار کردم و پس از آن به والیبال علاقه مند شدم و والیبال را ادامه دادم.

* آیا اردو هایی که پیش از بازی های تان برگزار می شد، تاثیری در روند موفقیت تان داشت؟

بله. بسیار زیاد. مگر می شود بدون تمرین و بدون اردو برای شروع بازی ها رفت؟ حالا تازه اردو هایی که پیش از مسابقه می گذارند، 4-3 ماه تمرین می کنیم و مسابقه می رویم و برمی گردیم. تمام کشورها هم کل سال در اردو هستند. کل سال حداقل به 10 تا کورنومتر اعزام می شوند. ما هستیم که فقط سالی یک بار اردو می رویم و یک بار مسابقه می دهیم.

*هیچ وقت فکر می کردید در چنین سنی وارد تیم ملی والیبال بشوید؟

اصلا فکرش را نمی کردم. من کلا همیشه هدف هایم قدم به قدم است. آن موقعی که والیبال و شروع کردم. هر روز تمرین می کردم در هر مسابقه ای که شرکت می کردم، سعی می کردم بهترین باشم ولی  چون در سن 12-13 سالگی عضو تیم استانی هم بودم، فکر نمی کردم که بتوانم عضو تیم ملی بشوم. کاملا اتفاقی وارد تیم اردوها شدم. اردوهای انتخابی که در آن سال برگزار شده بود، حتی بدون اینکه بدانم از همه بهتر بودم. یعنی وقتی وارد اردو شدم، فهمیدم که نسبت به همه همسن و سال های خودم کمی توانایی هایم بیشتر است. همین امر باعث انتخابم شد.

* روزمرگی های تان چطور می گذرد؟

6 ماه اول را درگیر اردوهای تیم ملی هستم. 6 ماه دوم سال را درگیر لیگ می شوم. همیشه سعی می کنیم که برای ساعت های استراحت مان بین اردو یا هر ساعت دیگری که داریم، مسافرتی را ترتیب بدهیم. چون خانواده های مان شهرستان هستند. به همین دلیل بیشتر وقت را با خانواده های مان می گذرانیم.

*به ورزش های دیگری هم علاقه دارید که بخواهید برای خودتان انجام بدهید؟

بله به تنیس علاقه زیادی دارم ولی اصلا وقتش را ندارم. شاید زمانی که والیبال تمام شد و ساعت استراحت باشد، به تنیس بپردازیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز